Svar

Min Mobil vil ikke lade, og TDC play virker vidst ikke optimalt..

Hej TDC [i]

-Angående TDC Play på Mobil -når sangene er låst, og jeg vil låse den op. Åbner den browseren og går ind på TDC play (computer side) og låser ikke sangen op!  [i]

-Angående Min mobiltelefon SE Xperia X10, som ikke vil lade -når jeg vil lade den sætte jeg mit miniUsb i min mobil, og den orange prik plejer at lyse, det vil den ikke hele tiden/tror det er en løs forbindelse..! [i]

Kan man måske få sådan noget lavet?? .. For det er meget træls især når det er en mobil der suger meget strøm -Tom på en dag. -Så bruger den ikke lige her i tiden pga. det..

Mvh. Christian

Svar hurtigt ! [i]

icon

Bedste svar af miela1 26 december 2010, 17:21

Det er ikke forde den er slidt op, men det er sikker bare en fejl.

det kan også bare være at dit batteri er blevet ladet forkert på og så skal du jo bare have et nyt bateri.

men det er svært for mig som ganske afmindlig TDC kunde at svare på havd de vil sige i TDC butik.

Jeg tror ikke forde telefonen er nu at du selv kommer til at betale.

Se original

15 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej,

som udgangs, skl du først prøve at reperer din software i din telefon,

du kan bruge den her vejlidning, so jeg har skrevet til x10 mini og mini pro, men det skulle være det smamme.

/t5/Mit-TDC/Knas-med-licenser-fra-TDC-Play-p%C3%A5-SE-X10-mini-pro/m-p/2025#M360

Hej 

Tak for hjælpe, men det prøvede jeg i går, men ingen forskel Trist humørikon

- Men hvad mener du med mobilen (som ikke vil lade) , skal man til en TDC butik, til reperation når det er sådan noget som er galt? -Det var jo noget andet hvis det KUN var det med TDC play i mobilen Glad humørikon

Eller kommer det til at koste en ny, tror du? Overrasket humørikon -Den er kun fra maj '10 Trist humørikon

Mvh. Christian

Hej

Sidder tålmodigt og venter på svar Glad humørikon

Svar gerne hurtigt Meget glad humørikon

MVH Christian

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du er en lille smule utolmodigHumørikon med tunge,

Når det ikke virker at reperer den så skal du i tdc butikken med den, afhøning af hvordan fejlen er sket kan det godt ske at du selv skal betale for at få fejlen udbædret, men send den ind,

Hej igen

Ja, jeg er en smule utålmodig, når det har stået på snart i en måned, men ikke har haft mulighed for at nærme sig en TDC butik.. Trist humørikon

-Altså jeg har ikke smidt den eller sådan noget, og på batteriet er det er en hvis mærke der viser fugt, og den er stadig hvid.. Så ved ikke lige hvad der er galt Trist humørikon 

Hvis TDC siger at dener "slidt op", hvad tror du så , skal jeg betale elle dem? Overrasket humørikon

Mvh. Christian

Omdømme 3

Det er ikke forde den er slidt op, men det er sikker bare en fejl.

det kan også bare være at dit batteri er blevet ladet forkert på og så skal du jo bare have et nyt bateri.

men det er svært for mig som ganske afmindlig TDC kunde at svare på havd de vil sige i TDC butik.

Jeg tror ikke forde telefonen er nu at du selv kommer til at betale.

Hej Christian

Lidt PLAY-hjælp herfra Glad humørikon

Jeg skal lige vide lidt om, hvordan du har downloadet musikken? Er det via m.tdc.dk (FLY) eller via nettet (og så overført med kabel eller lignende til din mobil)? X10'eren understøtter ikke funktionen "PC til mobil", derfor spørger jeg lige.

Mobillicenser modtages som sms'er - og du skal altså ikke ind på nogen webside.

Husk at bruge 3G som adgangspunkt for at komme nettet med din mobiltelefon frem for Wifi.

Håber, det kan hjælpe.

Godt nytår

Pernille/TDC Play

Omdømme 3

Hej, Pernille.

jeg vil lige rette dig lidt, Licenser modtages ikke som SMS, men bliver hented sammetid med at man henter nummeret på fly.

men det er lige meget for det er en android telefon og derfor kan den buge TDC Play App'en som kan hentes på Market.

Omdømme 3

Hej, Pernille.

lige lidt mere, Jeg tror faktisk det er muligt at få X10 serien til at understøtte fast track, da jeg er sikker på at den enste grund til at den ikke kan er forde at den ikke kan modateg Push beskeder, men det kan man faktisk godt få den til.

man skal åbne beskeder, trykke på "mer" kanppen(den med de 4 firkanter) >> Instillinger >> Ibdstill. for push-medd. >> Tillad push-meddelelser.

på den måde har det lykkes mig at tilmælde mig fast track, og derfor skulle jeg også kunne hente musik til min telefon.

men mere viktig skal man være tildmældt fast track for at kunne se sine play lister i Play App'en, indtil at 1.1 udgaven kommer her til januar(er ikke sikker på at der er januar).

Hejsa. Jeg har det samme problem med TDC PLAY på min Nokia 5130. Musikken bliver ikke låst op.

Musikken blev låst efter et besøg på TDC FLY, hvor jeg downloadede en sang.Trist humørikon

Lyder da ret sært, hvorfor den også pludselig mistede nøglen MEN JEG HAR FÅET MIN MOBIL TIL AT FUNGERE IGEN! Meget glad humørikon Tak for hjælpen ALLE, men downloader ikke så meget mer' derinde fra, bruger nu app'en, det går både hurtigere og er nemmere! Glad humørikon -Bare træls at lyden skræller lidt! -TDC det må i gerne lave om, nu! Meget glad humørikon hehe

Det er godt, at den fungerer igen. Man skal låse numrene op et ad gangen, men min musik bliver ikke låst op, selvom jeg får fortalt, at en licens er sendt til mobilen.Trist humørikon

Omdømme 3

Hej,

hvordan henter du musik fra play. igennem m.tdc.dk/play eller med fast track

Sidst jeg prøvede, brugte jeg tdc.dk/play, og forresten så fik jeg heller ikke rigtige nøgler, hvor jeg normalt skal trykke på ok på mobilen for hver nøgle. Der kom bare bib fra mobilen.

Så gå til TDC med det! -DEt er rigtig træls sådan noget Trist humørikon

vovsebasse skrev:
Det er godt, at den fungerer igen. Man skal låse numrene op et ad gangen, men min musik bliver ikke låst op, selvom jeg får fortalt, at en licens er sendt til mobilen.Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)