Min mobil vil ikke acceptere ny kode

Jeg havde glemt min PIN-kode, og fandt da mit lille kort hvor SIM-kortet havde siddet i da jeg fik det, og da jeg intastede den kode der stod på kortet, virkede det stadig ikke! Og til sidst blev det jo så spærret. Frem med PUK-koden. Jeg tastede den, og det var fint, så stod der jeg skulle finde på en ny PIN-kode og det gjorde jeg, men da jeg så skulle bekræfte den så blev den ved med at skrive "Forkert kode" selvom jeg tastede den præcis samme kode som jeg lige havde fundet på, og nu har jeg kun 2 forsøg tilbage!? Hvad er der galt?!

17 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det er en fejl der typisk kommer frem hvis du har tasted din Puk kode forkert for mange gange, jeg mener der er 3 eller 4 gange du må taste din puk kode forkert inden dit som kort bliver helt spæret.

hvis det er det skal du have ent nyt sim kort.

tak for svaret Glad humørikon ! men jeg har ikke tastet min puk kode forkert??

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

er du så sikker på at den puk kode du har er til det sim kort,

du kan ved at ringe til TDC elle ved at gå i TDC butikken få din Puk kode, i TDC butik kan de fortælle dig den med det samme, ved kundeservice sender de et brev.

ja jeg er helt sikker!

ja, tror også bare jeg tager ned til TDC imorgen, jeg tænkte bare at det ville være fantastisk hvis der sad en herinde som kunne hjælpe mig lige nu, så jeg ikke skulle undvære min mobil til imorgen Glad humørikon men sådan er det ... tak for din hjælp! Glad humørikon

Kan jeg finde min pinkode på TDC hjemmeside under selvbetjening. jeg har tilsyneladende glemt koden og har 1 indtastning tilbage, min puk kode ligger 5 dage fra mig. det  er en N8 nokia mobiltelefon

Omdømme 3

Hej,

det lyder meget usansynligt, din pinkode er en kode som du selv kan ændre.

jeg er heller ikke selv faldet over et sted hvor du kan finde den.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Omdømme 3

hej, FN.

jeg syndes faktisk at spørsmålet er blevet stilt et relavandt sted, da de om handler samme emne, pin og puk kode,

at du så giver samme svar som mig, kan jo bare betyde at man ikke kan finde sin pin kode, du kan heller ikke ved andre selvskaber, pin koden er en kode der er for at logge ind i det sim kort som du kan ændre, og TDC har ikke mulighed for at se hvilken kode du har valgt, men muligvis standart koden, men efter som det kun kan anbefales at man endre koden giver det ingen mening.

men man kan gå ned i TDC butik, og så kan man få sin puk kode med det samme.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Omdømme 3

Hej,

som du selv kan have set står der i billeder nr 2 at man selv kan have ændret koden og det der for ikke er den der står.

så er der jo ingen pioente i at man kan finde den på siden. men du har ret man kan finde det ved andre selvsklaber, men der er bare ingen ide i at man kan.

Omdømme 3

Omdømme 3

Ja, du har ret,

Jeg burde nok hjælpe dig i det forum, problemet er bare at jeg ikke vil være medlem af det forum, for der har man ikke respekt for hianden, og man det er tilladt at svar ting som "Du er for dum til.." og det er ikke lige mig.

desvære udtaler jeg mig aldrig imod bedre viden, Jeg er uddanet Web og software udvikler at andre folk på netted ikke kan finde udaf at man på computer grafik bruger pixel og man på noget man vil udskrive bruger dots kan jeg ikke tage mig af,

i danmark bruger vi betejlsen pixel/tommer eller pixel/cm til grafik, og dpi til udsrivning.

http://da.wikipedia.org/wiki/Ppi

nu skal du også huske at tage hvad der står på wikipedia, som hvad det er, wikipedia er jo kun et leksikon som er skrevet af bruger, og det er derfor ikke altid sanheden eller helesanheden, bla. stod der inden jeg retted det ud at Bachmann familien(på djursland) stammed fra Marsk Stig(Stig "Hvide" Andersen), hvilket muligvis er sandt, med det er ikke fact's men bare en legente.

Omdømme 3

Nå, men det var faktisk ikke det jeg vil diskutere,

man om TDC skal ligge ubruglige oplysninger, til brugeren.

om oplysningerne er ubruglige, osv.

Omdømme 3

Omdømme 3

Hej,

Puk koden har du jo netop fler muligheder for at få, du kan få den i TDC butik som er over helelandet, du kan få den hvis dun er tilmældt den side du hendviser til og du kan få den sendt med post, hvis du kontakter kundeservice, men med Pin kode tror du så ikke at TDC vil få for mange klager hvis de har pin koden på netted, og så folk som måske ikke har helt styr på det, og så tror de bare kan bruge den kode som står hjemmesiden, selvom at de har ændret koden.

Omdømme 3

Omdømme 3

Ja,

Jeg ved godt at der ikke er en TDC butik alle steder, desvære er det jo sådan at det kræver et kunde grundlag for at det kan betale sig og i forhold til den ca milion bebor i østjyland er der ikke et serligt stor grundlag med 4-500 000 indbygger i nord, derfor er der ikke så mange TDC butikker, men det ved du sikkert også.

nå men jeg tror det er på tide at stoppe det ser ikke ud til at andre vil være med til den her diskution, og når vi bægge har sagt vores mening er der jo ikke meget ide i at blive ved, God Jul.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)