Svar

Min mailkonto modtager ikke mails. kun spam kommer ind.

Min mail-konto:  eh-dh@mail.dk  ...nægter at modtage mails.  Jeg kører med en iMac, som er direkte forbundet, og derefter en airport forbindelse til min nye MacBookPro.  iMac'en har fungeret helt fint i mere end et år, og det gik også fint med en PowerBookG4  via airport.  Men da jeg skiftede til den nye MacBookPro gik hele mail-butikken i kage uden at jeg kan forklare hvorfor. Hvad er der dog sket med min TDC-mail-konto?

Erling Hansen.   eh-dh@mail.dk

icon

Bedste svar af Rabo 22 juli 2011, 10:37

Hej Erling

Det lyder som lidt en underlig fejl, for spam er jo en e-mail, som alle andre e-mails, den er bare uønsket, dvs. at din mailboks virker.

Fejlen kan muligvis opstå, hvis du er kommet til at tilføje nogle af afsenderne til dit spamfilter i dit e-mailprogram.

Prøv at logge ind via Webmail, og se om du modtager alle mails her, hvis du gør det, men de ikke hentes ned påcomputeren, kan det skyldes et opsætningsproblem af e-mailprogrammet som skrevet ovenfor.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Erling

Det lyder som lidt en underlig fejl, for spam er jo en e-mail, som alle andre e-mails, den er bare uønsket, dvs. at din mailboks virker.

Fejlen kan muligvis opstå, hvis du er kommet til at tilføje nogle af afsenderne til dit spamfilter i dit e-mailprogram.

Prøv at logge ind via Webmail, og se om du modtager alle mails her, hvis du gør det, men de ikke hentes ned påcomputeren, kan det skyldes et opsætningsproblem af e-mailprogrammet som skrevet ovenfor.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus.

Jeg havde fat i Dansk KabelTV support - og det viste sig, at det var min router, som skabte kaos. Så nu skal jeg ud og finde mig en ny apple basestation.'

Venlig hilsen'

Erling

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)