Svar

Min mailkonto er forsvundet

Til TDC

Min gamle mailadresse, som jeg frygter var tilknyttet et meget gammelt internetabonnement jeg i dag langt om længe fik opsagt, er nu forsvundet, så jeg hverken via min outlook eller min webmail kan få adgang til mine mails. Den kære medarbejder jeg snakkede med i dag sagde ikke noget om den udfordring det nu giver når ingen firmaer, venner eller bekendte kan maile til mig privat, så hvordan får jeg den adresse igen? Jeg har i dag et home-trio-abonnement og har naturligvis prøvet at følge alverdens vejledninger og i min oversigt står den gamle konto fortsat som tilknyttet, men det kan ikke lade sig gøre på nogen måde at få adgang til den, så har brug for hjælp...

Mvh Martin Jakobsen

icon

Bedste svar af KPN1 16 december 2010, 18:33

Hej Martin

Maja har bedt mig kikke på dit problem.

Jeg har læst dine indlæg og efter min bedste overbevisning, når du nu har opsagt din gamle mail, er at konkakte online support på tlf. 80808047 og forhør dig der hvad du har af muligheder og hvad du konkret skal gøre for at i det mindste at redde dine mails. Sådan som jeg har forstået det har du oprettet en ny mailadresse, eller har jeg misforstået noget? Men hvordan du lige igen får tilknyttet din gl. adresse til din mailboks, er jag helt ærlig meget i tvivl om. Som sagt du må den tunge vej omkring online support.

Jeg håber det lykkedes for dig, vi kan også have et spinkelt håb om at andre brugere her på forum har et løsningsforslag, men er det værd at vente på? det er op til dig.

Se original

8 Kommentarer

Hej Martinjacobsen

Velkommen til TDC-forum. Jeg lægger ud og så må vi se om ikke andre, også træder hjælpende til.

Du skriver noget med en oversigt. Hvor er det lige den oversigt befinder sig?

Er det på TDC-login siden i selvbetjening?

Hej Maja

Under selvbetjening på "mit TDC" står der hvilke tjenester der er tilmeldt og under webmail/freemail står min gamle mailadresse som "tilmeldt mailadresse", så det er derfor jeg ikke lige ved hvad jeg skal forholde mig til..

Mvh Martin

Hej Martinjacoksen!

Jeg har været til julebasar med mine børnebørn, og har derfor ikke svaret dig.

Hvor er jeg glad for at det er der du kan se din gamle mailadresse. Så ser det ikke så håbløst ud.Blinkende humørikon øhh - tror jeg.

Du kan logge på webmail sådan:

Sort bjælke øverst - Mit TDC - TDC Mail

(Du kan vælge et postprogram. Jeg har Winddows live mail, som jeg syntes dækker mine behov. Hvis du ønsker hjælp til at finde programmet og til opsætningen, skriver du bare igen. )

Håber virkelig at det lykkes for dig.

Hej Maja og tak, men det virker desværre ikke. Når jeg prøver at gøre det du skriver kommer jeg kun ind på min nye mail og når jeg prøver at tilmelde adressen skriver den det ikke kan lade sig gøre, da den er optaget.

Inden jeg oprettede en ny mail prøvede jeg ihærdigt det du skriver, men uden held. På en anden pc har jeg haft en gammel outlook sat op til den gamle adresse og den skriver nu fejl i send og modtag (noget med adressen el kontoen er ukendt), så gode råd er dyre for mig...

Mvh Martin

Hej Martin

Det er da noget møj. Kan det  være opsætninget i din gamle outlook du skal tjekke?

Serveren til indgående post:  pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587

Marker feltet: Serveren kræver godkendelse

Nu har jeg ikke flere forslag. Jeg prøver at kalde på Hjælp.

HJÆÆÆÆLP

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Martin

Maja har bedt mig kikke på dit problem.

Jeg har læst dine indlæg og efter min bedste overbevisning, når du nu har opsagt din gamle mail, er at konkakte online support på tlf. 80808047 og forhør dig der hvad du har af muligheder og hvad du konkret skal gøre for at i det mindste at redde dine mails. Sådan som jeg har forstået det har du oprettet en ny mailadresse, eller har jeg misforstået noget? Men hvordan du lige igen får tilknyttet din gl. adresse til din mailboks, er jag helt ærlig meget i tvivl om. Som sagt du må den tunge vej omkring online support.

Jeg håber det lykkedes for dig, vi kan også have et spinkelt håb om at andre brugere her på forum har et løsningsforslag, men er det værd at vente på? det er op til dig.

Tak for hjælpen KPN.

Hej Martin. Jeg håber du i det mindste får redet dine mails.

Tak for hjælpen. En TDC-medarbejder fixede det lige og jeg har nu min gamle mailädresse igen - og kun 3 dages mail forsvundet, så det går nok:-)

God weekend og endnu engang tak for hjælpen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P