Min mail virker ikke

hjælp min mail virker ikke, hvad kan jeg gøre

25 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg skal lige have lidt flere oplysninger,

Bruger du webmail, eller et Mailprogram.

er det en TDC mail adresse eller fra en anden udbyder.

Hvilket styresystem bruger du.

Det er webmail.
Og det er ikke en anden udbyder.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Så kan jeg ikke hjælpe, men jeg vil opfordre dig til at ringe til kundeservice i morgen.

imellem tiden kan du jo prøve at kikke rundt her på forum for at se om der er andre der hea samme problem, eller også blive hængene det kan jo være at der er en anden bruger der kender et svar.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej helle2040

Måske det er den fejl, som nu er løst, som vi havde i går?

Du kan se den løste driftsinfo her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=-1340693653&dogtag=p_help_abo_drift_mt

Hvis du stadig har problem i dag, så er det ikke det. I så fald ser vi frem til at høre fra dig her på forum igen.

Hilsen

Jeg kan godt modtage mail. Men ikke sende mail ud

TDC mail

Jeg har PC, Iphone og Ipad, men pt virker min mail alene på PC'.

Har for nylig for ændret min udgående server fra "smtp" til "asmtp" og ændret porten til "587". Indgående og udgående post virker på PC.

Har nu også ændret opsætningen til samme på Ipone, men kan ikke sende post (men alene modtage post).

Får en fejlmelding: "the sender address was invalid"

Hvad skal jeg gøre??

Samme her - PC virker fint, Nokia telefon ligeså, men ipad kan kun modtage, ikke sende.

Nu har jeg prøvet 100 kombinationer af smtp, asmtp, porte, brugernavne etc.

Håber snart der er een der fortæller hvordan det kommer til at virke.

Jeg bruger wifi - så hvis det har betydning, er det dén løsning jeg søger :-)

Jeg har også prøvet 117 kombinationer med servere og brugt kundenummer i stedet for email osv. men jeg kan ikke få min tdc-mail til at virke på Ipad. en overgang kunne jeg modtage mails men ikke sende, men nu er den blevet helt hysterisk og siger, at min brugernavn eller kode er forkert. Er der ikke nogen, der han fundet ud af hvordan man skal lave en opsætning?????

Hel AG40

Kan du bruge denne?

/t5/Mit-TDC/Ipad-mail-udg%C3%A5ende/m-p/11783#M1477

Omdømme 3

Hej,

har i prøvet er følge vejledningen til hvordan man setter TDC mail op på ipad.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27598

Omdømme 3

Hej, Igen.

du skal selvfølig huske at koden du skal bruge ikke er den samme som til webmail, men det du oprettet da du oprettet din mail.

kan du ikke huske hvad den er kan du live en ny under webmail(Instillinger >> Password)

Hej søde Maja

Nej, det kan jeg desværre ikke. Det er en af de løsninger, jeg forgæves har forsøgt at bruge, men ellers mange tak for tippetGlad humørikon

Jamen det ved jeg godt... og det hjælper lige fedt Trist humørikon

Hej Cybercat -

det er længe siden du postede dit indlæg. Jeg håber du har fået din mail op og køre.

Hej Fwerner

Du er løbet ind i samme problem som så mange andre. Prøv at se denne trård om der er noget der i du kan gøre for at få postet dit spørgsmål igen.

Tomt indlæg

Det gør min heller ikke. Afsender af mail til mig (webmail) får besked på, at min postkasse er fyldt og ikke kan modtage flere meddelelser. Via indstillinger har jeg tjekket. Postkassen er ikke fyldt. 

Min mail fremsender fejlkode med advarselstjerne og jeg kan ikke sende mail jeg har modtaget 

Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Emne 'Virksomhedskontkt', Konto: 'Tove', Server: 'SMPT.mail.dk', Protokol: SMTP, Port: 587, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10060, Fejlnummer: 0x800CCC0E

Har du mulighed for at hjælpe

Det er en tdc mail

jeg vil sige mange tak til de gode indlæg jeg er absolut ikke en ørn til det tekniske, så jeg må nok kontakte tdc i morgen.

Ha en fortsat god aften.

Mvh thas

Hej

Jeg er med på en kigger.

Kan heller ikke sende og får også socket-fejl 10060 fejlnummer 0x800CCCOE.

Hele fejlmeddelelsen:" forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Konto:toar@ post2.tele.dk's Server: 'asmtp.mail.dk', Protokol SMTP, Port 25, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10060, Fejlnummer 0x800CCCOE"

Venter spændt på en løsning.

Tom

hej

Min aulook express  mail box virker ikke

Hvad gør jeg?

Hej fris53

Kan du beskrive lidt mere om hvad det er der ikke virker?

Får du ikke mail eller kan du ikke sende?

Er det når du åbner programmet?

Får du evt. en fejlmeddelelse?

og hvad står der i den.

(Husk hvis der står private oplysninger i en fejlmeddelelse, skal du camonflere din mailadresse sådan xxxxxx@mail.dk )

hej 2cam

Håber du har fået  din mailbox til at virke, har desværre overset dit problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)