Min internetforbindelser er meget langsom.

Jeg har målt hastigheden på min internetforbindelse og fået følgende resultat: Download =4,15 Mbit, Upload 0,50 Mbit.

Pa testsiden skriver I følgende:

"Bemærk at TDC har givet hastigheden fri på HomeDuo og HomeTrio produkterne. Det betyder, at vi lover mindst 10/1 Mbit/s, og mange steder er hastigheden imponerende 20/2 Mbit/s. Så er du sikker på, at du får det maksimale ud af din bredbåndsforbindelse."

Hvordan kan det så være, at min internetforbindelse er så utolig langsom.

Det bemærkes, at testen er foretaget med mit tv-modem slukket og med kabelforbindelse til mit internetmodem.

Med venlig hilsen

Henning W:Nielsen.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Men har du homeduo 20 mbit? du kan jo godt have den der hedder homeduo op til 10 hvis du bor i udkanten så kan de ikke altid levere 20mbit men måske kun 6 mbit. Hvis du har homeduo 20 mbit så gå ind på din homebox på http://192.168.1.1 og login med admin og intet i password. så kan du se på forsiden hvilken hastighed der bliver leveret ud til dig. for testen kan jo godt vise hvilken hastighed du har til rådighed lige nu. lad os sige du sidder og ser Webtv og henter en masse "store mails" ned så har du ikke 20 mbit til rådighed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)