Svar

Mikrosim til iphone 4

Hej.

Jeg har lige bestilt en iphone 4, med en forlængelse af mit mobilabonnement. Og så tænkte jeg på, om der automatisk bliver sendt et mikrosimkort fra tdc? Normalt skal de jo ikke sende, da jeg har et almindeligt kort i forvejen. Men det er jo lidt for stort.

På forhånd tak.

Mvh

Flemming

icon

Bedste svar af Cathmath 26 februar 2011, 16:25

Så vil jeg da gå i butikken og hente et kort, når jeg kan se de har sendt telefonen. Og du havde også tdc i forvejen?

Tak for hjælpen.

Mvh

Flemming

Se original

5 Kommentarer

Nej du får ikke tilsendt en microsim kort pr. automatik..!

Jeg har lige selv købt og fået min iPhone hjem og de sendte ikke et kort med, så efterfølgende skulle jeg gå i min lokale butik og få et. Der var services velogmærket også hurtigere end på deres hjemmeside eller via deres hotline tlf, den er lige til at lukke op og s.... i !

Jeg fik hurtig god service i butikken og mit nye kort blev aktiveret med det samme.. Meget glad mand

God fornøjelse..

Så vil jeg da gå i butikken og hente et kort, når jeg kan se de har sendt telefonen. Og du havde også tdc i forvejen?

Tak for hjælpen.

Mvh

Flemming

Ved du forresten, om man kan bruge musik, som man har på telefonen som ringetone?

Jo jeg er også TDC kunde.

Jo jeg mener godt at du kan bruge dem på din iPhone, har ikke lige testet det endnu, men det er sandelig et godt stykke værktøj, jeg er vældig glad for min og dens utallige funktioner, samt alle de apps man kan hente.

Hvilket abonnement har du..?

Jeg har valgt iMedia til 599 pr. mnd. så er der til gengæld også fuld knald på internet,sms og mms.

Hold dig munter.. Glad humørikon

Det mp jeg prøve at finde ud af når den kommer. Jeg er vant til at have forskellige ringetonen, fra dem som ringer mest. Så det håber jeg den kan.

Jeg har valgt det samme til 599kr. Det skal nok blive godt. Nu er jeg bare spændt, på hvor længe der går, før jeg får telefonen.

Takker for hjælpen.

Og hav en fortsat god weekend.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)