Svar

Midlertidig fejl på Sonos


Der er i øjeblikket problemer med at afspille musik via Sonos anlæg.

Vi har fået en workaround som du kan prøve

Du skal kan gøre følgende.

1.Sluk for alle dine afspillere og tag strømmen fra højtalerne.

2.Sluk for alle dine controllere (luk ned for app’en hvis den er åben/aktiv på mobil/ipad)

3.Afvent i 10 sekunder og tilslut derefter kun en afspiller.

4.Tænd for din controller og vent til afspilleren er synlig ( dette kan tage flere minutter )

5.Test nu at afspilleren virker

6.Nu kan du tænde eventuelle andre afspillere og controllere. 

Det burde virke nu.

 

Vi arbejder på en permanent løsning, men har på nuværende tidspunkt ikke en tidshorisont.

icon

Bedste svar af Kasper1 31 juli 2014, 15:01

Kære Alle 

Sonos har sendt en opdatering ud så nu skulle det køre igen uden nogle midlertidige manøvrer! Glad humørikon

Se original

2 Kommentarer

Jeg fulgte anvisningen fra TDC, og nu spiller SONOS igen! For en sikkerheds skyld nøjedes jeg ikke med at slukke controllerne (punkt 2). Jeg nulstillede dem også (særligt menupunkt i SONOS). Det er vigtigt at man husker at nulstille alle sine controllere på alle pc'er, tablets m.v, inden man sætter strøm til SONOS-komponenterne igen. Hvis man har glemt at nulstille en controller, kommer fejlen igen når man starter denne controller op.--essef
Kære Alle 

Sonos har sendt en opdatering ud så nu skulle det køre igen uden nogle midlertidige manøvrer! Glad humørikon

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)