Microsoft Outlook 2010

• 0 kommentarer
Jeg har fået ny pc og forsøger nu at få Microsoft Outlook 2010 til at fungere som det gør på den gamle. Efter først at have forsøgt at indtaste mailserver, brugernavn etc. uden at det kom til at fungere, kan jeg nu slet ikke få adgang til opsætningsvinduerne. Når jeg starter Outlook op får jeg følgende besked: "Der er ingen forbindelse til Microsoft Exchange. Outlook skal være online eller have forbindelse for at udføre handlingen". Når man så klikker OK, kommer det næste billede, hvor man skal angive Microsoft Exchange server, som så er forudfyldt med "pop3.mail.dk", dernæst er angivet "postkasse" hvor mit navn så fremgår. Når man klikker på "kontroller navnet" kommer der igen besked om, at der ingen forbindelse er til Microsoft Exchange???

3 Kommentarer

Er det ern hotmail-konto du vil opsætte eller er det en alm. tdc-mailkonto?

Hvis det er en hotmail-konto, kan det være du kan bruge dette link: http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/hvad-er-en-exchange-server-e-mail-konto-HA001095504.aspx

Hvis det er en konto til din tdc-mailadresse, er her en kort vejledning.
Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password. Her kan taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.

I egenskaber skal du have følgende opsætning:

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

ELLER se dette link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26036

Det er ikke en hotmail-konto. Men jeg får jo slet ikke adgang til opsætningen af Microsoft Outlook, så jeg har ingen mulighed for at taste brugernavn, password, servernavne etc.???

Jeg søgte på linien "ingen forbindelse til Microsoft Exchange" og der dukkede ordet hotmail op.  Det lyder, som om programmet ikke er indstalleret korrekt, men jeg kender ikke programmet, så jeg må desværre melde pas. Trist humørikon

Andre der kan hjælpe judo? og hvad betyder "Microsoft Exchange" igrunden?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)