Mermer bredbånd

Kan man ikke få mere en 20/10 ?? jeg kører pt med 50/20mbit og overgår nu fra fasttv til homeduoFiber tdc ... Bor i kbh nv tomsgårdsvej...  Vi skulle skifte over idag og jeg elsker min opkobling..

Vil også gerne hører om folk er glade for tdc for damnation en gang lort de får på trustpilot :-(

4 Kommentarer

Hej floowerchild

Vores Duo Fiber løsning er som udgangspunkt 50/10 mbit, så det står heldigvis ikke så galt til Glad humørikon
Jeg kan godt forstå, du holder meget af din opkobling. Forhåbentlig bliver du ligeså glad og tilfreds med din nye fra TDC.

Det kan selvfølgelig være træls at miste noget af sin upload, men det viser sig, at det er et fåtal af vores kunder der har behov for større upload end 10 mbit, og derfor har vi designet pakken, som vi har.

Om folk er glade for TDC, vil jeg lade resten af Forumets brugere kommentere Glad humørikon 

Vi er selvfølgelig glade for alle indlæg på trustpilot. De mere negativt ladede giver os mulighed for at rette op på nogle forløb, og lære af vores fejl. De positivt ladede varmer selvfølgelig meget, når man går op i sit arbejde og brænder for at levere god kundeservice.

I alle tilfælde må folk da gerne gå ind og anmelde os, hvis de har noget på hjerte. Godt eller skidt..

Hilsen Niels

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Niels_TDC

Jeg er glad for TDC. Min mands bærbare har lige været i stykker og jeg kunne ikke have fået det hele til at køre igen, uden stor hjælp fra Hotline, så stor thoms up til dem.Meget glad humørikon

Har også rost dem og ville gerne give kage, hvis ikke de sad et eller andet sted, som jeg ikke ved hvor er.Blinkende humørikon

hilsen Bente

Hej Bente

Tak for de flinke ord. Det varmer meget Glad humørikon

Og det er en sød tanke, for vi kan jo i grunden godt li' kage Glad humørikon

Hilsen Niels

Så længe du er på fiber, så kan det næsten ikke gå galt. Man forstår dog også godt de mange negative kommentarer på Trustpilot, når man kigger lidt på TDC's hastighedspolitik på ADSL, som kunde aner man jo overhovedet ikke hvad der er man bestiller og betaler for og når man sætter sig ind i sagerne, så lover eller garanterer TDC ingenting, udover adgang til TDC play.

Hastighederne på alle deres produkter er ens, men resultatet ude hos kunderne vidt forskellige og kommer i høj grad and på, hvor du bor i landet. 

Men fiber, det virker bare, vær kun glad for det og alt det bøvl du undgår.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)