MEGET ustabilt net / Router reset

Hej

Som overskriften viser har jeg enten et meget ustabilt net eller en Router der resetter når det passer den.

Jeg har siden uvejret i sommers haft teknikker besøg adskillige gange, som har skiftet ovet til et andet par på linien, sat mig på et andet printkort på centralen, fået ny router, ny tv boks, men lige fedt, hastigheden på forbindelsen falder lige så stille og roligt i løbet af dagen og så resetter routeren lige pludselig forbindelsen, dvs at alle lysdioder på routeren slukker UNDTAGET power lyset og så går der ca 3 minutter og så er den oppe igen og det sker 4-5 gange om dagen, det skal så lige siges at det er kun i sidst på eftermiddagen og i aftentimerne den gør det og nogen gange gør den det 2-3 gange lige efter hinanden.

Jeg bor under 1 km fra centralen, har fået sat helt nyt kabel op på huset, det er ved at være hamrende fustrerende at den kobler fra hele tiden og det gør så også at i løbet af dagen kommer der pixelfejl på tv't da den bliver sløvere og sløvere i løbet af dagen og skal jeg så optage så er den jo helt gal, så skal jeg resette tv boksen inden for hvis nettet har været koblet fra iløbet af dagen så er tv boksen ikke helt med.

Hilsen

Jørn

2 Kommentarer

Glemte lige at skrive at telefon linien er oppe.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jørn,

Jeg beklager det sene svar.

Det er meget ærgeligt at forbindelsen lyder til at være så mangelfuld ude på din adresse :/ Jeg vil kun kunne anbefale dig at få det fejlmeldt endnu engang, hvis det ikke allerede er det. Hvis det ikke er muligt for vores teknikere at sikre dig en forbindelse du kan være tilfreds med, vil du naturligvis gratis kunne komme ud af din binding.

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P