Meget småt udvalg af sange!!!

Har brugt TDC Play rigtig meget, men mindre end jeg engenlig gerne ville.

Der er mange album jeg ikke kan finde, foreksempel når jeg søger The Beatles, er der utallige album, men mange af dem er bare forskellige remix eller karaoke album! Jeg kan kun finde et eneste officielt album af The Beatles!!!
Så jeg prøvede om det også var sådan med andre kunstner, og jeg fandt ud af at rigtig mange af Michael Jacksons album var der heller ikke!!!

The Beatles og Michael Jackson er nogle af de alder største i musikens verden, så jeg forstår slet ikke man ikke kan finde dem på TDC Play!

Håber virkelig at der bliver gjordt noget ved sagen!!! 

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Kære Småt_udvalg

Beatles har indtil fornylig ikke være tilgængelige til digital download. Men der er sket en optøning og vi forventer også at hele bagkataloget vil komme til TDC Play.

Kan du oplyse hvilke Michael Jackson albums du mangler - jeg kan se at der er 86 albums tilgængelige: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewartist&artistid=17865 - Så vil jeg undersøge om der kan være sket en fejl.

Godt nytår

C

Tusind tak for det så hurtige svar Glad humørikon

Jeg håber at det snart bliver muligt at downloade af The Beatles så, venter spændt.

Der må havde været sket en fejl angående Michael Jackson album, jeg kunne kun finde 5 album, men på dit link kan jeg selvfølgelig godt se der er 86 Glad humørikon

Tusind tak!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P