Svar

MEGET LANGSOMT NET

jeg har hometrio og har været glad for det altid. men jeg er lidt sur når jeg altid efter kl 20 har problemer ikke har nogen steder at kontakte TDC vis der er fejl nu har jeg søgt og søgt der står ikke noget om problemer i Maribo.

MEN lige nu har jeg en 20Mbit der køre som en 1-2Mbit og har prøvet alt kan ikke få den til at køre beder og ja har sluttet for alt og det. 

sammen problem hos nogen jeg kender. andre der har de problemer elller kan sige hvad fanden der sker. jeg sider og skal lave noget og skal vente timer før der kommer noget. 

så TDC vis i bare have et sted man kunne skrive eller noget når man har fejl efter kl 20 ville være nice.

icon

Bedste svar af miela1 25 marts 2011, 00:08

Hej,

der er detsvære ikke noget steder hvor man kan skrive til TDC suport.

men når du har prøvet det jeg skrev og stadig oplever at din hastighed bliver lavere på et bestemt tidspunkt vil jeg anbefale at du kontakter kundeservice, og får fejlmældt din forbindelse, og får sat en overvåvning af din forbindelse igang. så kan de inde ved TDC se heltpresis hvornår det går galt og så har de også en chance for at løse problemet.

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det første du lige skal prøve er at slukke for alt der er på nettet,det er også TV boxe, og evt spille konsoller. og så tage en computer og tilslutte den med at kabel til routeren og der efter måle din forbindelse.

du skal også lukke alle kørende programmer på den computer du bruger til at måle hastigheden.

du kan måle din hastighed på http://hastighedstest.tdc.dk når du har en 20 megabits forbindelse skal du forvente at få en måling på meller 10 og 18 megabit.

det er for at du kan se om det er hjemme ved dig eller ved TDC der er en fejl.

Som sagt alt prøvet. 

nu er den godt på vej op af igen. men savner bare et sted man kunne skrive til noget support eller noget så var bare en helhed.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

der er detsvære ikke noget steder hvor man kan skrive til TDC suport.

men når du har prøvet det jeg skrev og stadig oplever at din hastighed bliver lavere på et bestemt tidspunkt vil jeg anbefale at du kontakter kundeservice, og får fejlmældt din forbindelse, og får sat en overvåvning af din forbindelse igang. så kan de inde ved TDC se heltpresis hvornår det går galt og så har de også en chance for at løse problemet.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Jeg oplevede selv det samme i går aftes og kunne godt have mistanke om en fejl i selve transportnettet.

Prøvede flere ting og selvom jeg havde forbindelse med 10mb, viste diverse hastighedstest kun 2mb.

mvh

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

@jk44

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i TDC du er ansat.... Men det er da en offentlig hemmelighed at i har nogle seriøse problemer med access til jeres backbonenet flere steder i landet.

Når sådan en fejl sker forholdsvis regelmæssigt er det normalt fordi mennesker er vanedyr der gør det samme hver dag på samme tidspunkter. Når der er mange der samtidig belaster et sted hvor der ikke er backbonekapacitet nok - ja så falder ydelsen hos den enkelte.

I det øvrigt har jeg også en 10 Mb forbindelse. Den har så aldrig været over at yde 3,5.

vh

Peter

Omdømme 2

@Peter A

Jeg er ansat som kørende tekniker og har aldrig haft problemer af den art på min egen linie.

At din linie yder så dårligt bør da undersøges. Jeg er indtil videre kun stødt på problemer af den art hvor der har været fejl på modem eller den port man er koblet på.

mvh

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Den er skam blevet undersøgt i hoved og r.. Og i seks år har man lovet mig at gøre noget ved det. Snart.... Spørgsmålet er selvfølgelig hvornår det er snart :-)

Vh

Peter

Omdømme 2

Hej PeterA

Det er da ikke i orden, hvor menge gange har vi været ude ved dig??

mvh

Omdømme 3

@jk44

Det har jeg ingen anelse om.... I ringer af og til med noget i kalder et "service-eftersyn" af de aftaler jeg har. Det er nu mere et forsøg på at sælge noget..... Hver gang gør jeg opmærksom på min latterligt lave hastighed - og man lover at det skal der da gøres noget ved. Når sagen så bliver sendt videre til teknisk afdeling - så konstaterer man at det ikke kan lade sig gøre at få mere gennem ledningen. Herefter går der et par dage - så ringer der en "servicemedarbejder" (læs sælger) og forsikrer mig om at man skam er ved at udbygge nettet - og at det snart vil blive bedre. Sjovt nok ved man ALDRIG noget om HVORNÅR..... Men man vil jo så lige gerne sælge et tillæg til mit mobilabb. eller lign.

Farcen har gentaget sig ca. tre gange om året i ca. seks år. Jeg mener derfor at have fuld rygdækning for at sige at man er fuld af løgn når man lover mig forbedringer "snart".

Det er jo et valg i tager - men naturligvis er jeg klar over at det ikke er dig personligt.... Du er sikkert en flink fyr som skulle være velkommen til at kigge forbi til en håndbajer og en snak om tekniske muligheder :-) Men det selskab du arbejder for - det har jeg ikke så meget tilovers for.

Vh

Peter

Omdømme 2

Hej PeterA

Jeg må indrømme at ud fra hvad du fortæller er det ikke helt tilfredsstillende med det du oplever, det bør der gøres noget ved. Enten skal en af hotline folkene herinde fra, samle sagen op ellers må vi lige have slået din linie op og set hvad data siger. En ting er sikker, vi bør ikke holde dig hen mere men skaffe dig noget klar besked. Hvis ikke der melder sig en frivillig kan du sende mig en pm med em nummer eller evt fastnet nummer.

mvh

Hej PeterA.

Helt ærligt, hvis du er så utilfreds som du gi'r udtryk for, hvorfor får du dig så ikke en anden udbyder???????

mvh

Muddi

Omdømme 3

@muddi

Der var da ikke noget jeg hellere ville. Men hvordan skulle jeg kunne det? Ledningen der jo den samme ligegyldigt hvem der så end står for servicen. Derudover er det altså ikke fordi det vrimler med alternativer heromkring. Dene eneste anden udbyder jeg reelt kan skifte til er Telia. De har så til gengæld sagt at de ikke kan levere mere end jeg har - men de har så heller ikke lovet at gøre noget ved det.....

Men hvis du kan anvise et alternativ - så fyr da løs. Jeg lytter.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)