Medieknapper på android

Det virker som om I har glemt at registrerer MIT TDC som en medieafspiller på android. De forskelling medieknapper (på låseskærmen) fungerer i hvert fald ikke, og android kan ikke stoppe musikken når der kommer et opkald.

Jeg kører en Samsung Galaxy Nexus, men det burde forekomme på alle enheder.

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg har meldt dette videre til produktansvarlige, og vil vende tilbage herinde når jeg har fået et svar. Glad humørikon

/Alex

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Der skulle være en opdatering på trapperne, der skulle løse det her med at Android ikke stopper musikken, ved et indkommende opkald.

Mht. medieknapperne er det formentligt kun Androids egen afspiller der har adgang til de funktioner. Har du nogle erfaring med andre afspillere, der kan bruge funktionerne?

/Alex

Mange afspillere bruger medieknapperne android giver adgang til, blandt nogle få eksempler er grooveshark, og winamp.

Funktionen hedder på android "RemoteControlClient" og der kan findes information om den her: http://developer.android.com/reference/android/media/RemoteControlClient.html

Den har kun været tilgængelig siden API level 14 (altså ICS/4.0)

Android SDKens sample kaldet "Random music player" viser hvordan denne funktionalitet kan integreres samtidig med at ældre versionen understøttes.

RemoteControlClient giver også adgang til at vise information omkring mediet der bliver afspillet (Cover art, sangtitel, album, kunstner OSV.)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)