Meddelse ikke sendt

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa 

Jeg får her i dag tit den meddelse at beskeden ikke blev sendt, er det kun ved mig eller er der flere der får den?

Jeg har en x10 med android 2.1 

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

et er en felj der kan ske, hvis det ikke hjælper at gestarte din telefon skal du gå in på driftsinfo siden og så om der er noget galt i dit område.

Beskeden er ikke sendt ikonet forsvinder ikke før du har været inde i den sammentale som beskeden tilhøre, så du skal ikke regne med at det forsvinder, du kan derfor heller ikke regne med at folk ikke har fået beskeden.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

på Android forsvinder det ikke af selv selv om du åbner sms tråden, men det er ikke første gang og inde på drift står der intet. Men noget andet er at det gør det heller ikke vis der er noget galt, men må se om det løser sig
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

@Knudsen81 det er bare fordi du piller for meget ved din mobil du ikke kan sende sms'er, jeg har sjovt nok ikke problemer med min legend lige nu Humørikon med tunge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)