Svar

Medarbejderbredbånd og forbrugsstatus. Forbedringsforslag!

Hej TDC

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at I forbedrede servicen for os kunder med medarbejdebredbånd/ip telefoni.

Da jeg gerne vil følge med i det forbrug, som skal afregnes for opringning fra fastnet til mobil, har jeg p.t. ikke nogen mulighed herfor.

Under selvbetjening/regningsstatus får jeg blot beskeden, at jeg ikke kan få deltaljer, da jeg har medarbejderbredbånd.

Der er heller ingen specifikationer på den fysiske regning. Det er da unfair, når man nu gerne vil følge med.  Hvad er forskellen, når sidstnævnte forbrug betales uden om lønsedlen.?

Venlig hilsen.

ga_braad

icon

Bedste svar af Niels_TDC 14 januar 2012, 15:40

Hej ga_braad

Tak for dit indlæg.

Det er desværre korrekt, at det på nuværende tidspunkt ikke er muligt at benytte online selvbetjening, hvis man har BBT på en medarbejderbredbåndsindlæg.

Vi er altid lydhøre over for forbedringsforslag, og jeg har sørget for at vores udviklere på selvbetjening er opmærksomme på dit.

Hvis der skulle være en konkret periode, hvor du er nysgerrig for hvem du har ringet til, og hvor meget det har kostet, må du gerne sende en mail til kundeforum@tdc.dk med dit TDC-kontonummer, og hvilken periode du ønsker udspecificeret. Men så vil det være kald for kald, så det kan sommetider blive til noget af en konvolut.

Hilsen Niels 

Se original

1 Kommentar

Hej ga_braad

Tak for dit indlæg.

Det er desværre korrekt, at det på nuværende tidspunkt ikke er muligt at benytte online selvbetjening, hvis man har BBT på en medarbejderbredbåndsindlæg.

Vi er altid lydhøre over for forbedringsforslag, og jeg har sørget for at vores udviklere på selvbetjening er opmærksomme på dit.

Hvis der skulle være en konkret periode, hvor du er nysgerrig for hvem du har ringet til, og hvor meget det har kostet, må du gerne sende en mail til kundeforum@tdc.dk med dit TDC-kontonummer, og hvilken periode du ønsker udspecificeret. Men så vil det være kald for kald, så det kan sommetider blive til noget af en konvolut.

Hilsen Niels 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P