Massive problemer med webmail

Jeg har de seneste uger haft massive problemer med at opnå tilgang til min webmail. Der er sporadisk god adgang, men adskillige dage har der enten kun været momentan adgang (med store svartider, når det endelig lykkedes at få adgang) eller helt lukket.

Jeg bruger Firefox og den eneste side, jeg har problemer med at tilgå er mail.tdc.dk

Er der en "bagddør" man kan bruge, når man ikke kan nå frem til sin loginside?

Det skal siges med det samme, at jeg aldrig tidligere har haft så store problemer med webmail hos TDC, bortset fra problemet med, at mailboksen er alt, alt for lille!

venligst Jørgen Skyt

3 Kommentarer

Hej Jørgen

Du siger du har haft din webmail længe og at den er alt , alt for lille.

Er det en freemail du har - altså en mailkonto fra den gang du kunne oprette en gratis mailkonto hos tdc?

Har ganske samme problem, bruger Google Chrome. Problemet har varet i et par dage. Reaktion fra TDC?

Gert H.

Hej Gert

Hvorfor forventer du en reaktion fra TDC når det er i et kunde til kundeforum du stiller dit spørgsmål i?Overrasket humørikon

da du går ind i Jørgens tråd, og du ser jeg har stillet Jørgen et spørgsmål, kunne du som minimum jo også prøve at svare på det spørgsmål jeg har sillet Jørgen. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)