Massive mail problemer

• XY1
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er ved at hjælpe noget familie med at oprette en TDC-mail. Jeg har lavet et TDC login, tilknyttet et abonnement og skal så til at oprette en mailadresse. Det ser ud til at der allerede er oprettet én, og jeg kan således ikke oprette en ny. Det er også helt fint, men for at kunne tilknytte tdc-mailen til tdc-login skal jeg angive denne mailadresses password. Og dette kan jeg ikke tilgå nogen steder fra.

Jeg er ved at blive idiot. Jeg har sjælden set en mere rodet hjemmeside, og det er ved gud ikke logikken der råder i TDC-universet. Vær venlig at hjælp mig med dette dillema.  

1 Kommentar

Hej XY

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Du har fuldstændig ret. Jeg syns også det er et insviklet system for at få skidtet til at virke.

Der er en ting jeg studser over. Du skriver at du har oprettet et TDC-login for dit familiemedlem, og at der allerede er oprettet en mailadresse. Det må betyde at dit familiemedlem på nuværende har to brugernavne og det kan systemet absolut ikke finde ud af. (Skriver af erfaring.)

Mit bedste råd er som en kunde til en anden, ring til hotline, for at høre om der evt. er to tdc-logon tilknyttet det abbonementet, for så kan det være derfor du ikke kan få det til at virke. og så kan det jo også være at de kan gi dig et pasword der fungerer og kan få det hele "rettet ind til højre". (Det kunne de ihvertfald til mig.)

Hotline har åbent i morgen søndag fra 10-16 - 80 80 80 47

Meld meget gerne tilbage med, hvad du finder ud af.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)