Måske forlader jeg jer....

Hej med jer. Jeg har nu været hos jer i 5 mdr. min binding er slut efter 6 mdr. og desværre er jeg måske nød til at forlade jer igen. Jeg syntes overhovedet ikke der er nogen rimelige muligheder for mig i jeres abn. og heller ikke i at selv sammen sætte - men måske har jeg stirret mig blind.

Mine behov er ikke store og jeg forstillede mig noget med at kunne betale efter forbrug og så selvfølgelig have et data på minimum 1 GB. Findes der sådan noget ?

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Når du skriver "Jer" og "I" tænker du jo nok på TDC, men dette er et bruger til bruger forum, så dem der læser og svarer er andre TDC kunder som du.

Det lyder som om du har et mobil abonnement, det du efterlyser finder du her:

http://shop.tdc.dk/Mobil%202T/tdc_gmob2u,default,pd.html?cgid=mobilesubscriptions&addons=mad_GDATA1GB

I øvrigt nøjagtig det samme jeg selv har valgt. Jeg har valgt TDC fordi jeg gerne giver et par kr. mere for at få det jeg vurderer at være Danmarks bedste dækning, ellers kunne man nok finde noget tilsvarende i andre selskaber til en lidt billigere pris.

Hej igen og tak for svar. Jeg havde godtnok set det men det er ikke lige hvad jeg søger. Jeg syntes at det er for dyrt i forhold til andre.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Alt kan altid findes billigere og dyrere andre steder.

Om det billigste er det bedste og det dyreste er det dårligste skal jeg ikke kunne sige, det skal du selv vurdere.

Hvis man kun kigger på prisen er det selvfølgelig nemt at beslutte sig, det er straks sværere hvis man også vil tage kvalitet med i billedet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)