MAsetupCleaner

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej, Når jeg starter min PC op,kommer der ofte en rude frem hvorder står: MAsetupcleaner, og man skal

taste ja eller nej til en scanning. Da der står "ukendt afsender" har jeg hver gang trykket på nej.

Er der nogen der kender dette. Jeg har downloadet en software til min Samsung Tablet som hedder Samsung Kies.Problemet er opstået efter jeg har hentet denne sotware; kan der være en forbindelse.

Skal jeg trykke ja næste gang ???'m.v.h.  vah

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej vha.

Hvis du søger efter MAsetupCleaner på nettet vil du erfare, at det er spyware, som har forbindelse til Samsung Kies Trist humørikon Du skal IKKE  sige ja til scanning, men i stedet fjerne programmet. Vejledning omkring dette findes på nettet.

Mvh

Stephen

Hej Stephen,

Mener du, at jeg skal fjerne programmet Kies, eller skal jeg finde noget der kan fjerne MA Setup Cleaner.

Jeg har set på nettet, men er lidt bange for at prøve nogen af de forslag, da det er forsk. antivirus progr.

der reklamerer med dette, og de vil alle lokke mig på deres vogn, og jeg er udmærket tilfreds med YuoSee´s

sikkerhedspakke, som jeg har installeret.

m.vh. vah

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej vah.

Der ser desværre ikke umiddelbart ud til at være nogen brugbar MAsetupCleaner informationer på dansk på nettet.

På denne engelske Microsoft side:

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-performance/what-is-masetupcleanerexe/bf12d3dc-51f4-4da3-8dba-943c4779f6cd

er der iindlæg fra flere bruge om deres erfaringer med Kies og MAsetupCleaner, og konklusionen ser vist ud til at være, at Kies ikke er et særligt brugbart program samt at MAsetupCleaner er blevet installeret sammen med Kies, men er et uønsket program. Der er i hvert fald brugere, der har besluttet at fjerne både Kies og MAsetupCleaner igen.

Følgende side indeholder en beskrivelse af, hvordan man manuelt skulle kunne fjerne MAsetupCleaner:

http://www.spydig.com/file-diagnosis/MASetupCleaner-exe.html

Jeg har ikke selv nogen erfaringer med Kies eller MAsetupCleaner og ved ikke, hvad MAsetupCleaner reelt gør, så jeg har svært komme med et forslag til, hvordan du bedst kommer videre. Hvis jeg stod i situationen, ville jeg dog nok ikke tillade MAsetupCleaner at køre, men i første omgang prøve at fjerne programmet manuelt.

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)