Mærkelighed ved forsøg på oprettelse af Bredbånd

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg bestilte bredbånd via websitet - så gik der et par dage.

Så var der en som ringede (på mobilen) og sagde at der desværre manglede noget på adressen (jeg kan ikke husk hvad udtrykket var) og man skulle sende en tekniker ud - det ville koste 1000 kroner som jeg selv måtte betale.

Så bad jeg om jeg kunne få disse oplysninger tilsendt, men hende i den anden ende sagde at det "måtte hun ikke" - og så var samtalen slut.

Er der nogen som ved hvad der er som koster 1000??? Jeg bruger mobil og har ikke fastnet, men der er 3 telefon stik i lejligheden (og dem i de andre lejligheder har telefon)

Og hvorfor siger hun at hun ikke "må" sende materiel om det? Det lyder ret suspekt syntes jeg.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PerJ,

Det lyder som om, at der mangler et såkaldt multistik på din adresse, hvilket kræver et teknikerbesøg for at få sat op.  Et multistik skal bruges, hvis vores system har vurderet, at du skal have bredbånd via VDSL i stedet for ADSL (VDSL er en nyere teknologi, der muliggør højere hastigheder under visse forhold).

Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe ind til TDC Kundeservice og få en snak om det, og så kan du også få at vide hvad der skal til mens du har medarbejderen i røret Glad humørikon Du kan se kontaktinfo og åbningstider her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb

Hilsen Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P