Mærkelige telefonnumre/opkald

Har nogen løsninsforslag til nedenstående?

Vi har fået et par opkald til vores mobil, som vi dog ikke har besvaret.

Numrene er 12-cifrede og måske fra udlandet, men vi kan ikke selv spore dem.

Ved nogen, hvor man henvender sig, for at få sporet dem?

Eller måske har andre fået de samme opkald?

Vi har prøvet hos oplysningen (118), men de kunne ikke hjælpe.

Dog mente de, at numrene er udenlandske.

+45 93 82 99 xx xx

+46 21 44 73 xx xx

(Vi er nye på forum, og er usikre på, om vi bør give hele nummeret, og har derfor x'et de sidste 4 cifre)

Vi undrer os blandt andet over, at det første nummer starter med +45, og derfor burde være dansk - men danske numre er jo ikke 10-cifrede?

Vi håber, at nogen kan hjælpe?

På forhånd tak :-)

/magge

3 Kommentarer

Hej magge

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Du er helt rigtig på den. Det er ikke smart at skrive hele telefonnumre her i forum

Jeg tror du vil kunne nikke kenkendende til hvad der står i dette indlæg.

/t5/Telefoni-og-mobil/M%C3%A6rkeligt-nummer/m-p/12371#M5230

Hej MajaH

Tak for dit svar, og for henvisningen til den anden tråd :-)

Vi har godt nok kigget en del af forum igennem, inden vi skrev vores indlæg, og endnu ikke fundet noget, der passede på vores "problem".

Noget af det, vi undrer os over, er, at det tilsyneladende er et dansk nummer, som har ringet til os den ene af gangene.
Og at det (udover +45) er et et 10-cifret nummer, som os bekendt ikke bruges i Danmark.

Vores tanke var så, om det måske kunne være et "Skype"-nummer, men det har vi heller ikke kunnet finde oplysninger om.
Det var også bare et løst skud.

Men kan man snyde, og på en eller anden måde angive et mærkelig opkalds-id, når man ringer til nogen? Det tvivler vi på, men er selvfølgelig ikke sikre.

Så hvis der er andre idéer, er vi stadig lydhøre.

Mvh magge

Jeg har haft lignende opkald fra +45911348xxxx altså +45 nr. med 10 cifre der ringer til vores ene mobil.

Der er en udenlandsk lydende stemme, så tror ikke det er Falck der ringer til os. Men det er træls at man ikke ved hvad eller hvem det er.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)