Mærkat på bagsiden af TDC boksen

Hej, 

Vi har for nyligt haft noget strøm svigt som har gjort, at alt er blevet nulstillet. Derved er koden til vores trådløse net også blevet lavet om, og den skulle kunne findes på bagsiden af vores bokse ifølge vejledningen, men billedet ligner ikke det, på bagsiden af vores bokse, og jeg kan ikke finde netværksnøglen. Hvad gør man? [i]

Mvh. Maria

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

hvilken Router har du.

er det TDC Homebox eller TDC Box, eller en anden

Homebox

TDC HomeBox

TDC Box

TDC Box ADSL og VDSL

hvis det er en anden så vil det typisk stå et mærke og model på den.

Dem ovenpå har en TDC homebox, og så har jeg en TDC box, jeg har kigget bag på begge af dem, men jeg kan ikke se nogen netværksnøgle

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

merkaten skal se nogen lunde sådan her ud, og sidder i bunden af routeren alså hvis du stiller den på boret med lamperne op så siden den på undersiden.

Homebox trådløs opsætning1

Den ser ikke sådan ud,

Jeg har taget et billede, hvordan sætter jeg det ind?

Omdømme 3

Hej,

jeg tror ikke du har høj nok rang til at sette et billede ind.

Jeg sender dig lige en PM(Privat meddelse) med min mail adresse, så kan du sende den der til.

hvis du kan sette billeder ind skal du kunne gøre et ved at klikke på billedet ved siden af smiley ikonet.

Omdømme 3

Hej,

Lige for god ordens skyld setter jeg lige billedet ind så andre kan følge
med.

Digital-modtager-markat.png

grunden til at du ikke kan finde den markat er forde det ikke er di router du ikke på men din TV box.

din router er forbundet med et telefonstik, du kan sikkert finde den hvis du følger det netkabel der sidder i TV boxen.

den skal helst ligne et af di billeder der jeg satte ind før, og sidder oftes et sted hvor den ikke er synlig.

okay, så det er heller ikke TDC homeboxén. 

Så må jeg op og kigge igen, hvis ikke jeg finder den skriver jeg lige igen, men det bliver formentlig først i morgen, Tusind tak for hjælpen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)