manuel indtastning af radiostationer? Er det muligt?

Jeg er en flittig bruger af internetradio via tv boxen. Desværre er der ikke det store udvalg af stationer.

Mit spørgsmål er: (tja, se overskriften)

På forhånd tak

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det er ikke internet radio der er i TV boxen, eller det er ikke internet radio som hvis du går ind Dr.dk og høre radio.

det er nærmer Rigtig radio signal som så bliver sendt igennem TViP lige som dine TV kanaler.

jeg vil anbefale at hvis du vil have flere radiokanaler at du køber en internet radio. de har den fordel at de i dag er trådløse så du kan flytte dem rundt som det passer dig, du kan tage næsten samtlige radiostationer i verden. og hvis du køber den rigtige kan du også afspille dine musik filer som ligger på din TDC homebox over den.

personligt vil jeg anbefale den her.

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/Lyd/09162119003-/Clint--Freya-Two-Wifi.html

Da der faktisk ike er noget den ikke kan, der har med musik at gøre, og så kan du tilslutte den til dit andlæg, og vil du så På feria piller du bare stikket ud og så her du også en FM/DAB radio som kan tages med.

Tusind tak for svaret. Havde faktisk også siddet og kigget en del på diverse internet radioer, men tænkte "nej, det skal tdc tv´et da kunne klare" . Ligesom jeg også godt kunne tænke mig at tv´et kunne gå direkte på "PLAY" , men det er en hel anden snak.

Iøvrigt ser den ret lækker ud, den radio du linkede til, så den må jeg da eje...

God Søndag

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

JA, det var også det jeg tænkte første gang jeg så den, så nu står den hjemme i min stueBlinkende humørikon

Også god søndag til dig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P