Mangler vis nummer efter overførsel fra FastTv

• Deltager
  • 0 kommentarer
Vi er lige blevet tvangsoverført fra FastTv til TDC med fibernet, TV og bredbåndstelefoni.  Vis nummer virker ikke - hvordan sætter vi det op?  Jeg går ud fra, det er inkluderet i vores abonnement, da vi næppe bliver stillet dårligere pga overførslen.

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jfi65

Jeg har ikke hørt noget om, at der skulle være er sket nogen "tvang". Men TDC  har valgt at hjælpe de kunder, som er kommet i klemme, da FastTv kastede håndklædet i ringen.

Ingen tvivl om, at du kan sige op, hvis du ikke ønsker at være ved TDC? Hvis du ikke ønsker de produkter du har fået ved TDC, vil jeg gerne hjælpe dig med at sige dem op?

Og hvis du ønsker dine produkter, så er du kommet det helt rigtige sted hen. Her på forum, kan vi hjælpe dig med det meste. Jeg er sikker på at der er andre af brugerne, som er tidligere FastTv kunder og som også har fået en hjælpende hånd fra TDC.

Du spørger, om "Vis Nummer" er med i dit abonnement. Det kan jeg ikke lige sige, ud fra de informationer du har givet, men det står i din ordrebekræftelse, vil jeg tro?

Hvis du tjekker om du kan finde ud af det, så finder vi en vejledning til dig, så du kan få det til at virke, hvis det er inkluderet.

Du skal ikke skrive personlige informationer her offentligt, men kan du ikke selv finde ud af om det er inkluderet eller ej, skal jeg bruge lidt mere, for at undersøge det for dig.

Hilsen

Hej Patrick,

Din indledende bemærkning om, at du meget gerne vil være behjælpelig med at opsige abonnementet, er efter min mening ikke særlig befordrende for vort kundeforhold og er ikke god kundeservice.

Vi startede med fibernet, da Dong i sin tid ejede ledningerne, men da TDC overtog fiberen og henad vejen også udbyderne, så kan man vel sige, at vi ikke har haft noget egentlig valg?! Men nok om det.

Da vi havde FASTTV havde vi også "vis nummer" så vi kunne se, hvem der ringede til os og havde da regnet med at denne funktion også blev "overflyttet, men det brev fra TDC, som fortæller om, hvilket tjenester, som er indkluderet i vort abonnement, nævner kun "telefoni - telefonrnr. ......" hvilket jo ikke er særligt specifikt!

Men kan TDC tilbyde den samme service: vis nummer + et telefonsvar til folk, som ringer forgæves og i givet fald, hvordan gør vi - og koster det ekstra??

mvh

jfi65

Hej Kundeservice,

Mangler en reaktion på min oveennstående indlæg/spørgsmål?

Jfi65

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tror du misforstår noget her.....

Hvis du vil have kontakt med kundeservice - så må du henvende dig til kundeservice. Dette er et bruger til bruger forum.

Vh

Peter

OK, det har jeg misforstået, sorry

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8