Mangler TV2

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

• Professor
  • 184 kommentarer
På den "gamle" webtv kan jeg se TV2, men det er ikke muligt i det nye PLAY WebTV - Knappen til afspil mangler.

Andre med samme problem?

Mvh

Kim

13 Kommentarer

ja jeg sidder med samme problem.... men kan ikke finde nogen grund til det nogen steder...

mvh

peter

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej i to

Jeg kan heller ikke se TV2 på det nye Play.

Synes i det hele taget at der er mange fejl og mangler.Humørikon frustreret

hilsen Bente

Hej.

Jeg kan med et Home Duo Media-abonnement godt se TV2 i det nye TDC Play, men det er i en elendig billedkvalitet. Men jeg opdagede, at pilen til afspilning i programoversigten i højre side kan befinde sig uden for skærmbilledet. Prøv om TV2 kan vælges ved at vælge kanal med kanalvælgeren under TV-billedet, eller få vinduet med TDC Play vist i bredformat hvis det er muligt.

Man skal naturligvis have et abonnement hvori TV2 indgår.

M.v.h.

MS-ERIK

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg kom ind på TV2 via mest sete programmer, som står lige under afspilleren.

Hmm, det er der kun når jeg åbner siden, bagefter er det væk??? Du har ret Erik, elendig billedkvalitet.

Kan læse at jeg ikke er den eneste med problemer med at se alt det der står i højre side, det håber jeg sandelig de får rettet.

hilsen Bente

kan i så lige og se at få det rullet tilbage til det gammel (TDC Play, Webtv & TDC Film), for ikke nok med at man mangler TV2, så er det elendig billedkvalitet + man bliver tvungt til at installer et nyt programme for at se det. 

TDC Play er blevet uoverskueliget Kat trist, og så manggler der også film på TDC Film nu Gal mand.

Og tvinge os over på en platform som er en BETA, (Til Smarttv). Det kan man ikke gøre...

Så det er en OMMER.... Gal humørikon

Omdømme 3

Hmmm! TV2 virker på mobiltelefonen, men ikke på komputeren.

Iøvrigt ELENDIG billedkvalitet, på det gamle system kunne man åbne et billed som ikke fyldte hele skærmen, nu kan man kun få det lille billed ved siden af Guiden eller hele skærmen og hele skærmen er alt, alt for dårlig kvalitet.

ØV, giv os det gamle igen, eller lad være med at lukke det før det nye virker.

Mvh

Kim

Omdømme 3

Aha!

Vælger man "TV - Mine Kanaler" kan man ikke se TV2, men vælger man "TV - Alle Kanaler" kan man godt se TV2.

Mvh

Kim

Hej

Nu når i siger det, så mangler jeg også TV2 også Discovery, og ja billede kvaliten er ELENDIG og designet er mega forvirrende. Hvid man se web-tv på fuld skæm, kan man ikke mini mm. man CTRL+ESC og vælger vinduet ved siden af og skifter kanal !

Mvh

Als      

Omdømme 3

Ja, du har ret, Discovery mangler også og her hjælper det ikke at vælge "Alle Kanaler"

Mvh

Kim

Det er virkelig irrterende, det er her sku en OMMER Humørikon frustreret  det her !!

nu kan jeg se tv2 hvis jeg tager den unde alle kanaler.... men ja billedkvaliteten faktisk på flere af kanalerne er da mildest talt ringe.... 

det fungerede jo fint før, hvorfor så ødelæg det....

Jeg skrev i en anden tråd om Discovery, løsningen er den samme med TV2, observere hvad adressen ender med... TV2 ender med 3, Discovery ender med 30.

http://play.tdc.dk/#!/tv/live/3

Omdømme 3

Problemet et tilsyneladende løst, lige ny virker både TV2 og Discovery på WebTV

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8