Mangler lyd på den nye TDC PLAY (TV og FILM), men IKKE på MUSIK ???

Hej TDC Forum !

Jeg har TDC Home DUO abonnement samt en PC med Windows 7, Internet Explorer 9 samt Google Crome browsere.

Mit problem med den nye TDC PLAY er, at jeg ikke kan få lyd på, når jeg ser hhv. TV-programmer og film, hvorimod billederne er "gode og levende nok", omend jeg dog må sige, at jeg desværre ikke finder billedkvaliteten helt så god og stabil, som når jeg så TV-programmer og Film via "den gamle TDC WEB-TV og TDC Film hjemmeside".

Jeg oplevede iøvrigt den samme mangel på lyd når jeg forsøgte at se TV og FILM på betaversionen af den nye TDC-player, hvorfor jeg fravalgte at bruge den sålænge de gamle "TV-og FILM-funktioner" var tilgængelige.

Jeg har endnu ikke set nogen SERIER fra det nye TDC-p

Når jeg derimod hører musiknumre fra Den nye TDC PLAY "MUSIK" er der fin lyd på, men her er der jo så til gengæld heller ikke nogen "levende billeder", der skal afvikles 'i playeren - parallelt med lyden.

Jeg kan supplere med at "lyd-manglen" optræder uanset om jeg kører TDC PLAY I Internet Explorer eller i Google Crome. Det gør ingen forskel.

Det program (WiewRigthWEB PC") som man skulle downloade og installere første gang man loggede sig på den nye TDC PLAY har jeg endvidere - i flere omgange - afinstalleret og gendownloaded/geninstalleret på min PC, (der kunne jo være fremkommet en opdateret version siden sidst ??). Senest har jeg gjort det igen i dag, for at se om det kunne afhjælpe lydproblemet - desværre fortsat uden nogen positiv virkning.

På TDC-Plays hjælpesider, har jeg ikke kunnet finde informationer, til belysning af dette lydproblem.

Er der mon nogle, der har et godt bud på hvordan 

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8