Mangler Dicovery.... nyt design mega forvirrende

• Als
  • Udforsker
  • 27 kommentarer
Hej

Jeg synes godtnok det nye design på Mit TDC, er mega forvirrende og fungere ikke som det skal, først skal der installeres et program, for at få web-tv (sån var det ikke tidligere) til at virke og for det andet skal det gøres i alle browserne man har. Nu er det således, at jeg f.eks har flere skærme koblet til min pc, og har muligheden for at se forskelige tv-kanaler på samme tid i forskellige browsere. Også opdagede jeg til min frustration, at kanalen dicovery lige pludselig var forsvundet, hvor jeg førhen fint havde adgang til den.

Nu er der f.eks ikke lyd på web-tv, og nogen gange kommer der falske farver på, det fungere i det hele taget ikke, hvor det fungerede fint tidligere, det er sku da skide irreterende !![i]

Mvh

Als         

4 Kommentarer

Hvad sker der lige her ??Humørikon frustreret 

Noget værre bøvl, men hvis man kigger oppe i adressen ender hver kanal med et nummer... Discovery er nr. 30 hos mig.

Man skal måske lave sin egen kanalliste ?

http://play.tdc.dk/#!/tv/live/30

endnu en ting, man skal til at vende sig til... er overhoevdet ikke imponeret af det nye design, men det skal vel bare have sin tid. Men man skal sku ikke tage noget ud af beta, når ikke alt virke som det skal endnu !

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej herinde,

Der er et kendt problem med at Discovery og TV2 ikke er tilgængelige for alle. Dette er ved at blive undersøgt.

Vi har lavet en tråd hvori vi samler al ris og ros til det nye Play univers, og holder jer opdateret med kendte problemstillinger. I kan finde tråden her:

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play/m-p/110526#M4759

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)