Mangler den sidste del af optagelsen

Her de sidste ugers tid er jeg rendt ind i at min boks ikke optager hele den udsendelsen, og jeg er ved at blive åndssvag af det, er der andre der har samme problem, og måske en løsning

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MBrac

Vi oplever et stigende antal fejlmeldinger på dette. Vi arbejder på at finde en løsning på problemet.

Du kan følge med i status på fejlretning på vores Driftsinformation Her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=580149042&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Mvh. Gitte

Jeg er også en af dem som kun får en del af udsendelsen. Har i hvert fald været gældende hele denne uge på optagelser mellem 16.00 og 18.00.

Hvornår forventer man en løsning. Betaler jo faktisk fuld pris for 1/3 optagelse i øjeblikket.

H. Jensen

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Birgit11 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har samme problem, og har i dag fejlmeldt det, og de siger i TDC at de arbelder på det.

Birgit

Det hjælper ikke noget som helst at slette alle planlagte optagelser og så starte forfra. Fik 14 minutter af en udsendelse i går aftes. Har tidligere fulgt rådet fra TDC - slettet såvel planlagte som serieoptagelser og planlagt på ny. Nogle af de planlagte optagelser kan man slet ikke slette igen. Når man så igangsætter en ny serieoptagelse - så står der nu tomme optagelser under gemte optagelser - som man så heller ikke kan slette.

Det undrer mig virkelig at man ikke engang fra TDC´s side sender information ud om problemerne til kunderne, der har dette abonnement. Så behøvede man jo da i hvert fald ikke bruge en masse tid på at finde ud af, at det ikke er ens egen box, der er nogt galt med.

Har haft problemet - og har det fortsat - i små 3 uger. Har nulstillet TV BOXEN, hvorefter software mv. er blevet installeret/downloadet på ny, har ligeledes gentagne gange slettet serieoptagelsen, for derefter at re-programmere dem osv osv. INTET har hjulpet. 

Info på driftssiden handler om en status den 20.9, hvor der oplyses at en løsning forventes inden for 2-3 dage. Den 26.9 har en eller anden opdateret meddelelsen. Intet andet. Samme tekst. Så vi taler stadig om noget der reelt set burde have været løst den 23.9. Hmmmn .....

Gad vide hvor længe det skal tage at finde en løsning på denne pludseligt opståede fejl ?

Omdømme 2

Hej claus_p

Desværre går det ikke altid som forventet - og vi har kæmpet med denne fejl en del længere end vi havde håbet på. Heldigvis ser det ud som om vi har fået identificeret årsagen. Den korte forklaring er at der er opstået fejl i de data der importeres i TV Guiden - hvilket er årsagen til at især serieoptagelser rammes. Vi forsøger selvfølgelig stadig at få det rettet hurtigst muligt.

Det kan i øvrigt stadig anbefales at slette tidligere programmerede optagelser - og programmere dem igen, da det i mange tilfælde kan løse problemet. (det er dog desværre ingen garanti)

Jeg beklager meget den lange tid med fejlretning - desværre har dette været én af de mere drilske fejl.

Mvh. Gitte

Omdømme 2

Det er nu lykkes at få importeret ny Guidedata på TV Platformen (Listeversion 1826). Der er udsendt notificering fra TV Platformen ca. 13.30 - Dvs. alle bokse skulle gerne have hentet korrekt Guideversion senest kl. 19 i aften.

OBS

Serier har desværre fået nye ID numre - så alle planlagte optagelser programmeret fra 5/9 til 26/9 bør slettes og genprogrammeres.

Mvh Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P