Svar

Mangler æ,ø,å efter opdatering :(

Hejsa.

Jeg har en xperia mini pro (den nye) som gik død efter opdatering [i]

Jeg har haft held med at få liv i den igen,men nu er der kludder i QWENTY tasteturet.

Det gælder æ,ø,å og visse andre taster...

Jeg har ringet til kundeservice i morges og venter stadig svar.

Men tænkte der måske sad en her der havde et forslag.

Den er senest opdateret via SonyEricsson pc companion.

/Dorthe aka Tumle

icon

Bedste svar af Tumle5337 23 september 2011, 11:20

Hehe,ja det er altid godt at lære noget nyt Blinkende humørikon

Jeg fik kontakt til min "gamle" mobil repper som guidede mig igennem,noget meget indviklet,men nu er der sørme æ,ø,å på mobilen igen Humørikon med tunge

Men jeg vil gerne sige tusind tak for din hjælp Meget glad humørikon

Rigtig god weekend

Tumle,nu med mini pro der kan skrive som jeg vil Blinkende humørikon Blinkende humørikon

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dorthe.

Det er da lidt noget skidt at du har mistet æ,ø og å..

Efter hvad jeg kan læse mig frem til kan der være sket en fejl under opdateringen som kan have gjort at de 3 bogstaver er blevet væk.

Jeg har selv oplevet det på nogle af de enheder jeg har at bogstaver er blevet væk eller dansk sprog er blevet væk.

Prøv at køre en repear i PCC (PC Companion) så skulle du meget gerne få æ,ø og å tilbage

Håber du får det til at virke Glad humørikon

/jytfin aka M

Hej jytfin.

Ja det er lidt noget skidt.

Jeg vil mene alt er prøvet nu,jeg har endda haft talt med Sonyericsson support og gjort som de sagde.

Men desværre,ingenting hjælper Trist humørikon

Den vil bare ikke som jeg vil.

Mon jeg kan sende den ind til rep hos tdc?
Den er jo helt ny.

Nå håber der kommer normalt tastetur på igen.

God weekend Meget glad humørikon

Tumle

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dorthe!

Må jeg spørge om hvad s//e support sagde?

Ja du kan sagtens sende den til rep hos tdc hvis den der købt hos dem og så laver de en ny sw update på den.

sw = software.

Den metode jeg har beskrevet skulle meget gerne virke, hvis ikke har jeg en anden læsning i ærmet du kan prøve :-)

Det håber jeg også

Tak og i lige måde ;-)

Hej jytfin Glad humørikon

Ja damen sagde at jeg skulle starte pc companion op uden at ha' tilsluttet mobilen og så vælge reparer,finde min mobil og så koble den til.

Det gjorde jeg,men som sagt virkede det heller ikke Trist humørikon

Jo den er skam købt hos tdc,så mon ikke jeg kan sende den et sted hen Blinkende humørikon

Altså jeg er villig til at prøve hvad som helst,for det er jo noget øv med en ny mobil som ikke vil skrive hvad man beder den om Meget glad humørikon

Mange tak Blinkende humørikon

Omdømme 2

Den metode har jeg så aldrig hørt om man kunne gøre.. nå men man lærer jo noget nyt hver dag heldigvis.

Min metode går ud på at du inde fra www.sonyericsson.dk downloader det program der hedder sonyericsson update service ( http://www.sonyericsson.com/cws/support/accessories/download/updateserviceextras/liveviewmicrodisplay?cc=dk&lc=da )

Linket er godt nok til deres liveview produkt som er et ur hvor på du kan se facebook, sms, opkald osv. meget smart faktisk. bruger det selv ;-)

Download det og prøv igen, da det går udenom PCC som kan være en pine i måsen Blinkende humørikon

Hvis dette ej heller virker så er der kun TDC rep tilbage :-(

Hehe,ja det er altid godt at lære noget nyt Blinkende humørikon

Jeg fik kontakt til min "gamle" mobil repper som guidede mig igennem,noget meget indviklet,men nu er der sørme æ,ø,å på mobilen igen Humørikon med tunge

Men jeg vil gerne sige tusind tak for din hjælp Meget glad humørikon

Rigtig god weekend

Tumle,nu med mini pro der kan skrive som jeg vil Blinkende humørikon Blinkende humørikon

Omdømme 2

Jubii der steg mit tríste "sygdoms" ramte humør lige 1000 %

Det var godt du fik den til at virke igen det er jeg glad for.

OG mange 1000 tak for du trykkede på accepter løsning knappen ;D

Det var da så lidt Glad humørikon

Ha en rigtig dejlig dag Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8