Manglende trådløs adgang

Hej, 

Jeg fik for få dage siden en Sagemcom router, da min tidligere havde problemer med udfald. Den nye router blev fint sat op, og jeg kunne med det samme få adgang til det trådløse internet via min Andriod telefon, og min MacBook Pro. Internetadgang via lankablet på min egen Win7 stationær computer virkede også, men den trådløse forbindelse til mine forældres Win7 computer virker på ingen måde. 

Mine forældres trådsløse Win7 computer kan godt finde og genkende netværket, men så snart jeg indtaster koden, som TDC gav mig (og som har virket til de andre trådsløse enheder), påstår computeren, at denne ikke er korrekt. 

Computeren skriver helt præcist: "Der kunne ikke oprettes forbindelse til TDC-XXXX".

Nogle ideer?

3 Kommentarer

Ligner mest en fejl på maskinen hvis alle andre kan komme fint på.

Er den en Erhvervslinie? I så fald skal man lige ind omkring tts.tdc.dk og finde den rigtige netværksnøgle.

Hvis det er en Privat linie kan du se info om dit trådløse netværk på klistermærket i bunden af Homeboxen (De 2 nederste feldter under alle stregkoderne).

Evt. genstart computeren og fjern TDC-XXXX fra fortrukne netværks listen.

Skal lige siges dette er udenfor åbningstid så, ring lige til dem i morgen mellem 8 og 16

Det viste sig at være en fejl med netværkkonfigureringen på computeren. En simpel afinstallation viste sig at være vejen fremad.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)