Svar

Manglende sikkerhedskopiering på HomeDisk

Jeg registrerede og installerede min HomeDisk den 6. august. Alt (dokumenter, billeder, videoer mv.) blev sikkerhedskopieret til HomeDisk og i løbet af den følgende dage uploaded til min TDC online backup.

Når jeg går ind på min HomeDisk Medieafspiller viser status, at 100% er uploaded.

Men siden den 6. august er der ikke sket nogen som helst sikkerhedskopiering til trods for, at jeg har oprettet og ændret dokumenter samt langt en del nye billeder på min PC.

Har nogen haft en tilsvarende oplevelse og måske også en løsning på problemet?

icon

Bedste svar af JensB 30 oktober 2011, 17:25

Efter nogle henvendelser til TDC (såvel pr. e-mail som telefonisk) er jeg blevet klar over, at jeg åbenbart har læst manualen til HomeDisk på samme måde som F..... læser bibelen. HomeDisk henter ikke nyt materiale (dokumenter, billeder osv.) automatisk.

Jeg skal selv kopiere dem over (sikkerhedskopirere) i HomeDisk, først derpå sker automatikken: upload til online backup'en.

Se original

1 Kommentar

Efter nogle henvendelser til TDC (såvel pr. e-mail som telefonisk) er jeg blevet klar over, at jeg åbenbart har læst manualen til HomeDisk på samme måde som F..... læser bibelen. HomeDisk henter ikke nyt materiale (dokumenter, billeder osv.) automatisk.

Jeg skal selv kopiere dem over (sikkerhedskopirere) i HomeDisk, først derpå sker automatikken: upload til online backup'en.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)