Manglende opdatering af hitlister på iPhone App!?

Lad mig starte med at rose TDC Play til iPhone. Den er virkelig genial, og i mine øjne meget driftsikker.

Jeg er dog ved at være lidt træt af at høre de samme numre - ja, faktisk har de 'Mest populære numre' været de samme i de sidste 2 måneder..!? Jeg undrer mig meget over, at der ikke sker nogen form for opdatering. Når jeg benytter TDC Play på min PC er disse lister naturligvis mere i stil med, hvad man kunne forvente sig, der skulle ligge på listen..

Hvad gør jeg for at få disse lister opdateret? De fleste af mine kollegaer har App'en på deres mobil, men vi har alle uidentiske hitlister liggende...

På forhånd tak for svaret.

/Frank73

1 Kommentar

Hej. Samme problem hos mig. På min Iphone opdateres udvalget af nye albums ikke. Løsningen er helt enkel. Jeg har nemlig fået den af en medarbejder hos TDC support!!!! Afinstaller og geninstaller appen. Så skal du godt nok også genaktivere appen før det virker. Det er en løsning som ikke helt holder vand for at sige det mildt. Jeg var også dum nok til at henvende mig i en TDC butik for at høre om de kunne hjælpe. Jeg forsøgte at argumentere for at PLAY var en af grundene til at jeg ville have et TDC mobilabonnement. Det gjorde dog ikke særligt indtryk på den meget unge dame i forretningen. Heller ikke mit argument om at jeg måske syntes at jeg ikke fik hvad jeg betalte for gjorde indtryk. Jeg måtte simpelthen forlade butikken for ikke at blive for sur. Der er tilsyneladende ingen i TDC der gider at gøre noget ved det, eller også er der ikke nok der gør vrøvl.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)