Manglende lyd!

Jeg ved ikke, om det er her, jeg kan få hjælp - det har intet med TDC at gøre, men jeg prøver alligevel. Jeg har en Toshiba bærbar med Windows XP, 2 ½ år gammel. Den har voldt mig diverse problemer, men kører egentlig ganske fornuftigt nu, men jeg mangler lyd på alt - systemlydene har jeg dog. Jeg bruger Internet Explorer 8 - har prøvet andre browsere, men det har ikke hjulpet. I øvrigt kører jeg vores regnskab on-line, og det kan altså ikke forliges med andet en IE. Der var en, der fortalte mig, at IE 9 kunne volde problemer med lyd, men det er altså 8, jeg har.

Men jeg har altså meget brug for lyd og er ærligt talt meget frustreret efterhånden. Jeg har haft lyd indtil for ca. 1 ½ måned siden, og jeg ved ikke, hvad der er sket, eller hvad jeg evt. har gjort. Jeg har selvfølgelig tjekket lyd og højttalere[i])

Susanne1

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Susanne1

Hvis du har to blå knapper der hedder FN, nederst til venstre og en opppe foroven der hedder F9 så prøv at trykke på dem samtideg, det kan være lyden er blevet slået fra ved et uheld, det har min mand prøvet.

Håber det løser dit problem.Blinkende humørikon

hilsen bbs

Hej bbs

Tak for dit svarOverrasket humørikon) Det viste sig at være mere alvorligt end som så. Det var simpelthen mit styresystem (XP), der lavede ballade, så jeg måtte investere i Windows 7, og nu er alt perfekt igen. Jeg valgte XP for godt 2 år siden, fordi jeg ikke ville have Vista, som gav alt for mange problemer ved mange programmer.

hilsen

Susanne

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Susanne

Puha det var da en dyr løsning, var lige inde og kigge på prisen, de ved da nok hvad de skal haveOverrasket humørikon

Men det er da perfekt, at det fungerer igenMeget glad humørikon

hilsen Bente/bbs

Hej Bente

Har da heldigvis fundet en god computerbutik, som er nogenlunde fornuftige med sine priser - men ja, 1.100 kr. (med arbejdsløn) er også en slags penge. Nu håber jeg bare ikke, at tingene bliver forældet alt for hurtigt. Det var jo lidt problemet med XP, som jeg insisterede på at få for et par år siden, fordi jeg ikke ville have Vista. Det styresystem var bestemt ikke godt og gav mange problemer i rigtig mange programmer.

Hilsen

Susanne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)