manglende lyd

Jeg har ingen lyd på tv..... og nej.... lyden er ikke slået fra.... jeg har slukket og gendannet alt muligt men intet hjælper

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, er du sikkerHumørikon med tunge

er det Ved TDC TV der ikke er lyd,

Hvordan er dit udstyr tilsluttet.

ja tdc tv... ingen lyd... der er lyd når vi ser dvd.... tilsluttet... mja.... det skal nok skæres ud i pap... men du lyder ret klog på den slags...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ok.

Hvor dan er TDC TV boxen til sluttet dit TV.

Er det med et gammeldags scart kabel eller med et HDMI kabel(Jeg setter lige nogle billeder ind, jeg skal bare lige finde nogen)

HDMI

Scart

Har du TV boxen til at gå igennem et Musik Anlæg/Hjemmebio/DVD eller går stikket direkte i TV.

Tilslutning.png

hdmi kabel fra box til tv og scart fra dvd til tv

Omdømme 3

Og lyden skal komme ud igennem TVets højtaler.

ja det gjorde den også i går...og i morges.... og ingen har rørt noget i mellemtiden....kunne det være en fejl hos tdc...

på tv er det indstillet til at komme ud af tvhøjtaler 

Omdømme 3

Jeg tror det du skal prøve er at lave en hard reset af TV boxen.

men inden da, så er det ikke kun dit TV der har en mute knap.

så du skal lige prøve at klikke på mute knappen på boxen. og lige prøve at skrue op for lyden på boxen, du kan jo ved enn fejl være kommet til at slukke for lyden udaf boxen.

hvis det ikke virker, så prøv at null stille boxen efter den har vejledning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391

Omdømme 3

Undskyld, Mute kanppen sideer ikke på boxen men på fjærnbetjæningen til boxen

jeg prøver det... tak for det

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)