Manglende Lan forbindelse

• 0 kommentarer
Ved oprettelse af en internetforbindelse på en PC med Home Duo har jeg koblet PC'en op på TDC routeren men der fremkommer ikke nogen Lan forbindelse, kun trådkøst netværk.

Det er en ældre PC. der kun har 'smalle' stik så eg har brugt det blå kabel ( RJ11) i pakken 

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det er meget simpel hvorfor du ikke har forbindelse.

det lille stik(RJ11) er til telefon, hvis du har et stil der passer i din computer er det et indbygget opkalds modem, og du skal bruge et netkort den har det store stik.(RJ45)

Der findes ikke nogen stik på computeren der passer til det store stik?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Undskyld der går så lang tid inde jeg svared, jeg havde ikke set du havde svaret igen.

Hvis du ikke et et stik som du kan sette et RJ45 stik i, er det forde du ikke har et Netkort(Lan), så du skal derfor have sådan et før du kan tilslutte din computer.

for bare få år tilbage var det ikke standart at sådan et fulgte med i en computer, men det kræves for at du kan køre på LAN.

den gode nyhed er at man idag får sådan nogle smidt i hovet når man gør ind og spør efter dem i en computer forretning.

Tak for svaret, ja jeg opdagede at der kun var et trådløst netkort, så jeg tog et gammelt netkort jeg havde liggende og nu virker Lan fobindelsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)