Manglende Internet forbindelse Nokia 3710 fold

• Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg håber at noget i dette forum kan løse mit problem, for padderne i TDC kan / vil ikke.

Jeg har haft min telefon længe og har kunne gå på nettet uden problemer, og alt har fungeret.

Sælger fra TDC ringede og ville ændre mit abonnement da jeg kunne spare penge og bl.a. bl.a.

Jeg accepterende og det nye abonnement skulle være aktivt inden for kort tid.

Telefonen og sms fungere, men der er intet Internet.

Fejlmeddelelsen jeg får er : Pakkedata forbindelsen er ikke tilgængelig! 

Har så været inde på TDC hjemmeside og da min telefon ikke kan automatisk opsættes, har jeg slavisk fulgt de opsætninger der findes der.

Da det ikke fungerede slettede jeg opsætningen og fulgte opsætningen igen, men stadig intet internet.

Ringede til TDC kundeservice og talte med en medarbejder, som fortalte at mit abonnement var aktivt og indeholdt internet. 

Jeg spurgte så ind til opsætning af internet, men det kunne vedkommende ikke hjælpe med, og henviste til TDC hjemmeside "for der lå alle oplysninger".

Jeg forklarede at jeg havde prøvet de opsætninger der var flere gange og det ikke hjælper noget.

Jeg fortalte også at internet har fungeret på telefonen, og at problemerne startede efter at TDC skiftede mit abonnement.

Svaret var at så måtte det jo være min telefon der var defekt, og at hvis det var noget med opsætning skulle jeg bruge TDC hjemmesiden.

Så er der nogen der kan hjælpe ??

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8