Manglende funktion af mobilt bredbånd i Windows 7

Jeg har mit HUAWEI E1752 modem til at fungere på min gamle laptop med Windows XP. Når jeg sætter det i min nye laptop med Windows 7, så sker der intet. Jeg kan ikke installere softwaren eller komme på nettet. TDC's hotline var ikke til nogen hjælp. Hun forstod knapt nok mit problem, og det endelige forslag var at gå i en TDC-butik. Hvorfor virker det fint på den gamle og slet ikke på den nye? Er det noget med indstillingerne i Windows 7? 

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pehskipper

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum og velkommen til.

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig så godt jeg nu kan.

Som start, vil jeg anbefale at du opdatere dit software til Connect It. Det kan du gøre på nedenstående link.

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/mobilitet/faq.php?id=10898

Jeg håber det vil hjælpe på dit problem. Hvis ikke, høre jeg gladelig fra dig igen herinde.

Nu har jeg opdateret Connect it, men der er ikke hul igennem. Når jeg diagnosticerer fejlen anføres det at fejlen kan være i firewall elle sikkerhed. Der nævnes AFW-filter. Kan det rettes? Hvordan?

pehskipper

Nu har jeg opdateret Connect it, men der er ikke hul igennem. Når jeg diagnosticerer fejlen anføres det at fejlen kan være i firewall elle sikkerhed. Der nævnes AFW-filter. Kan det rettes? Hvordan?

pehskipper

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P