Svar

Manglende forbindelse til routeren's modem?

• 0 kommentarer
Hej

Håber der er nogen som kan og vil hjælpe med dette problem.

Min datter har lige fået en ny sasmsung pc. Hun kunne sagtens komme på nettet via vores trådløse netværk (home trio) de første to dage. Men hverken i går eller i dag kan hun komme på, selvom der er fuldt signal til routeren. Men den kan ikke finde modemet, når man beder den om hele kortet.. jeg ved ikke om det er pga automatiske opdateringer fra windows, men det skal vel helst koblet til? Jeg kan se at problemet er fra routeren og "ud". De andre pc´er i huset har ingen problemer. Efter en systemgendannelse i går lykkedes det at komme på, men kun et øjeblik. Hvad kan forklaringen være??

Hvis man sætter den op på nettet via et mobilt wifi hotspot som ved en smartphone så er der heller ingen problemer.

På forhånd tak for hjælpen.

icon

Bedste svar af Tari 14 januar 2013, 22:41

Problemet blev løst, ved at hente nogle links på Samsungs hjemmeside, og geninstallere og reparere driverens software

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tari,

Du kan prøve at oprette forbindelse til det trådløse netværk igen.

Vi har en lille guide der viser dig hvordan, se mere her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=24787

Håber det kan hjælpe.

Hilsen Thomas

Hej Tari

Er pc'en opgraderet til windows 8 ?

Mvh

Carsten S.

Problemet blev løst, ved at hente nogle links på Samsungs hjemmeside, og geninstallere og reparere driverens software

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)