Manglende forbindelse

• 0 kommentarer
Vi har bredbånd 20/1 og det har indtil for ca 1 måned siden virket helt upåklageligt, men men for ca 1 måned siden har vi næsten dagligt oplevet manglende forbindelse i periode dagligt - fra omkring 7:30 til omkring 9:15 uden for dette tidsrum virker forbindelsen upåklagelig og det gælder både fra den stationære og den trådløse barbare via router Hvad er det dog galt?

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ses

Efter at have haft en 10/1 ADSL-forbindelse, som fungerede upåklageligt i flere år, fik jeg for et par måneder siden installeret en 20/2 VDSL-forbindelse. Den nye forbindelse medførte daglige udfald, på samme måde, som du beskriver det, dog om aftenen. I mit tilfælde viste det sig, at min linie ikke konstant kunne klare 20/2, og at elektrisk støj periodisk fik VDSL-forbindelsen til at afbryde kortvarigt. Jeg har nu igen fået en ADSL-forbindelse på 15/1, som åbenbart ikke er påvirket af den elektriske støj, og den fungerer fint.

Du har måske ikke fået en ny forbindelse, men der kan være opstået elektrisk støj i dit "nabolag" i tidsrummet 7:30 til omkring 9:15, så du skal nok bare kontakt Kundeservice og fejlmelde din linie. Så bliver du kontaktet af TDC's teknikere - og dem har jeg rigtig gode erfaringer med! Meget glad humørikon

Mvh

Stephen 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)