Svar

manglende forbindelse

• wa
  • 0 kommentarer
1. Siden i gar har tekstvinduet på min telefon xxxxxxxx meddelt: "ingen kontakt med basen."

Securitas har telefonisk til min mobiltelefon (nr xxxxxxxx) at mit alarmanlæg ikke fungerer.. Jeg har forsøgt

ved hjælp af mobiltelefonen at komme igennem til TDC - men forgæves.

2. jeg anmoder om hjælp så snart som muligt via: min telefon eller min mobiltelefon, evt min kones mobil-telefon (xxxxxxxx).

xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx   xxxxxxxxxxxxxx  xxxx xxxx

Såfremt det ikke lykkes anmoder jeg om en mail på adressen: xxxxxxxxxx "Snabel a" hotmail.com

Jeg har fjernet dine personlige opysningerr fra dit indlæg. Af hensyn til din anonymitet. Det er fuldt offentligt i indlæg, hvis du skriver det på din profil, eller sender til mig i en PM (Privat Medelelse) sikres din personlige sikkerhed og anonymitet. Her kan det nemlig kun ses af medlemmer

Jeg har også sendt dig en mail, om at jeg har været inde at ændre disse ting.

Hilsen

Angelika Moderator 

icon

Bedste svar af Joachim1 4 januar 2011, 19:35

Hej wa

Først og fremmest vil jeg sige at du ikke bør skrive informationer som tlf nummer og mail adresse på forum, da flere fra TDC gentagne gange har skrevet at man ikke må det Glad humørikon

Derefter vil jeg mene at det lyder som om der er noget galt med selve dit telefon apparat hvis den skriver at der ikke er kontakt med basen. Dog stemmer dette ikke rigtig med at alarmselskabet har skrevet til dig.

Hvis jeg var dig ville jeg forsøge at koble alle dine telefoner og alarm system fra og så koble en enkelt telefon til og se om der kommer klartone. Prøv gerne med en telefon som ikke er trådløs så du er sikker på at det ikke er det der er problemet.

Hvis dette ikke hjælper er der ikke andre udveje end at vente på at komme igennem til Hotline på 80 80 80 47 eller udfylde formularen på denne side og få TDC til at ringe dig op http://kundeservice.tdc.dk/element.php?id=17833&dogtag=p_help_abo_flyt

Husk desuden at TDC Forum er et sted hvor vi som kunder kan hjælpe hinanden, og er altså ikke ment som et sted til at få fat på TDC medarbejdere Glad humørikon

EDIT: Det link jeg har givet er vist kun hvis man ønsker at opsige, men jeg mener der er et sted hvor man kan få TDC til at ringe en op

Se original

2 Kommentarer

Hej wa

Først og fremmest vil jeg sige at du ikke bør skrive informationer som tlf nummer og mail adresse på forum, da flere fra TDC gentagne gange har skrevet at man ikke må det Glad humørikon

Derefter vil jeg mene at det lyder som om der er noget galt med selve dit telefon apparat hvis den skriver at der ikke er kontakt med basen. Dog stemmer dette ikke rigtig med at alarmselskabet har skrevet til dig.

Hvis jeg var dig ville jeg forsøge at koble alle dine telefoner og alarm system fra og så koble en enkelt telefon til og se om der kommer klartone. Prøv gerne med en telefon som ikke er trådløs så du er sikker på at det ikke er det der er problemet.

Hvis dette ikke hjælper er der ikke andre udveje end at vente på at komme igennem til Hotline på 80 80 80 47 eller udfylde formularen på denne side og få TDC til at ringe dig op http://kundeservice.tdc.dk/element.php?id=17833&dogtag=p_help_abo_flyt

Husk desuden at TDC Forum er et sted hvor vi som kunder kan hjælpe hinanden, og er altså ikke ment som et sted til at få fat på TDC medarbejdere Glad humørikon

EDIT: Det link jeg har givet er vist kun hvis man ønsker at opsige, men jeg mener der er et sted hvor man kan få TDC til at ringe en op

en stor tak for hjælpen. Undskyld, at jeg ikke respekterede restriktionerne - men jeg følte mig langt ude i tovene.

med venlig hilsen og ønsker om et godt nytår

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P