Svar

Manglende danske undertekster på webtv

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har flere gange talt med teknikere hos tdc vedr. manglende danske undertekster og har fået oplyst at hvis der efter beskrivelse af handling om f.eks. film på en af de tyske kanaler, står at programmet har danske undertekster, skal de selvfølgelig også være der.

Her har tdc igen et problem .... der er ikke danske undertekster!

Så sent som i dag, søndag 4/11-12, annonceres der danske undertekster på det tyske ARD (program kl.13:15), men der er ingen.

Hvad gør i hos tdc for at løse det problem??? Vi har ikke haft danske undertekster på webtv i meget lang tid.

VH heto

icon

Bedste svar af Rabo 5 december 2012, 13:40

Hej Heto

Man rettede en fejl i går eftermiddags, som man mener var årsagen til problemet, vil du ikke sige til, om det virker som det skal?

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej heto

Jeg sender lige en forespørgsel til vores produktchef, for at høre hvorfor teksterne mangler, og så vender jeg tilbage med et svar.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 2

Hej Heto

Har du lagt mærke til, om teksterne er der på det almindelige fjernsyn, eller mangler de også der?

For umiddelbart bør der være de samme tekster på WebTV, som på almindelig tv, så mangler de også på almindelig tv, er det det vi skal have set på i første omgang.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Der er ingen tekster på web-tv og det har der ikke været siden først i 2012. Lige nu er der f.eks. dansk undertekst på den tyske kanal ARD på det almindelige tv, men ingen tekster på web-tv.

VH Heto

Omdømme 2

Hej Heto

Takker - det melder jeg videre.

Jeg vender tilbage, når jeg ved noget mere, men jeg tør ikke begynde at sige noget om, hvornår det løses.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 2

Hej Heto

Man rettede en fejl i går eftermiddags, som man mener var årsagen til problemet, vil du ikke sige til, om det virker som det skal?

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus .... det ser ud til det er i orden, for i aften har jeg tjekket to udsendelser, og både på web-tv + alm. tv er der danske undertekster.

Mange tak :-)

Hilsen Heto

Omdømme 2

Skulle der opstå problemer med teksterne igen, må du endelig sige til.

God weekend.

Vh.

Rasmus

Hej Rasmus ... så er den gal igen - manglende danske undertekster på web tv, selv om der under beskrivelse af handlingen, står der er danske undertekster.

Eksempel: Det tyske 2DF i dag kl.16:10

MVH Heto

Omdømme 2

Hej Heto

Takker - jeg melder videre, så vi kan få det undersøgt.

Vh.

Rasmus

Omdømme 2

Det viser sig at de mangler på både WebTV og almindeligt TV, så der er nogen i fuld gang med at se på hvad der er gået galt.

Dvs. man genstartede udstyret i går, dog uden held, så nu forsøger man med noget nyt udstyr i dag, så det lyder som om fejlen snart er rettet.

Vh.

Rasmus - TDC

Det lyder godt - har opdaget at teksterne også manglede på alm. tv :-)

Tak for hurtig respons.

VH Heto

Omdømme 2

Så har jeg fået en tilbagemelding.

Fejlen på ZDF blev rettet onsdag, men ARD blev der fortsat fejlrettet på.

Dog var der ingen udsendelser med danske tekster torsdag, og derfor kunne vi ikke se om det kom i orden, så det holder man øje med her weekenden over.

Så alt i alt lyder det til, at der er ved at være styr på det.

God weekend.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8