Manglende dækning af Samsung Galaxy S3

Jeg har købt mig en Samsung Galaxy S3, og synes det er en rigtig lækker telefon. Jeg er helt ny indenfor smartphones, så de problemer jeg er løbet ind i skyldes sikkert min manglende viden, og ikke telefonen.

Den fungerer fint på nettet, men kun herhjemme hvor den går på vores eget net. Så snart jeg er væk fra vores matrikel, er der ingen net overhovedet. Wifi er slået til, jeg har fulgt diverse opsætningsguides på nettet, men kan stadig ikke få den til at virke når jeg er på farten. Ligeledes virker mms heller ikke, og dette gælder også når jeg er dækket ind af vores eget net herhjemme.

Håber nogen kan hjælpe mig, da jeg meget gerne vil ordentlig igang med at bruge min nye mobil.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det kunne tyde på at du mangler noget opsætning, har du prøvet hjælpen på denne side

http://guide.tdc.dk/tdc-care/requestNextStep.do?sessionid=144112584-OGCYBCEXNY-339869343&stepkey=C92655&responsekey=0

Mvh

Kim

Ja det er prøvet men der er ikke meget hjælp at hente. Er der nogen der ved om den skal sættes op til at gå på 3 G automatisk, og i så fald hvordan gør man det ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)