Manglende dækning

Hej TDC

jeg er ikke tilfreds med at der der kun er dækning i hjemmet, når jeg skal se TV. Skal jeg se noget skal der betales ekstra det er ikke godt nok idet jeg mener at  vi betaler nok, for jeres løsning. Vi har fuld hometrio og giver i snit Ca. 40000 om året det er så ikke ok hvis der skal betales ekstra for den løsning..

Med venlig hilsen

Max Teddy Lamas 

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Ok, det var hyggeligt at have dig som kunde, hej hej.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

40000?? Det var godt nok ikke så lidt Glad humørikon

Hvordan ville du forestille sig at det skulle kunne lade sig gøre at du kunne koble på flere steder? Så ville alle jo kunne køre på dit abonnement - så var der nok kun en betalende kunde i hele DK Meget glad humørikon

Vh

Peter

hvis jeg logger ind på TDConline med mit password hvordan vil du så bruge min opkobling smarte

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du kunne da bare give mig dit login.... Som jeg siger - hvis ikke det er bundet op på en fysisk opkobling - så kan alle bruge samme login.

Sådan er det bare - smarte....

Vh

Peter

Hej Peter

Er du fra leasy?? jeg kan desværre ikke bruge dit forslag da dette ville værer en rigtig dyr løsning men det jeg forespørger her er om ikke hvis man har " i forvejen en løsning ved TDC" kan få en ordning med at få nettv ind over sit abonnement, uden ekstra omkostninger.. Og jo jeg betaler squ rigeligt for det her og mener ikke at TDC lever op til service krav om hurtige leverancer o.s.v. Og jeg tolerer ikke at en knold sidder og prøver på at spille smart..

matela1966

Omdømme 3

Jeg er ganske almindelig bruger her. Dette er et bruger til bruger forum. Jeg har svaret på hvad du har spurgt om ud fra den viden jeg har - og det er hvad der er meningen med dette forum.

Hvis du af den grund, skal kalde mig en knold der spiller smart - så må jeg desværre konstatere at du har misforstået formålet med dette forum.

Derudover må jeg ligeledes konstatere at at din måde at skrive dansk på ikke bærer præg af at du er synderligt intellektuelt belastet. Magen til uforskammet og ubehjælpsomt affattet dansk skal man da lede længe efter.

Jeg håber for dig at der i fremtiden vil være andre der vil besvare de spørgsmål du stiller.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)