Manglende dækning

Hej.

Jeg har siddet og kigget på TDC's dækningskort, da vi de sidste mange år har haft utrolig dækning/slet ingen dækning i Billum. Ifølge kortet, skulle der være 3G dækning, hvilket vi aldrig har været i nærheden af. Og vores TDC USB modem er ubrugeligt i byen.

http://peecee.dk/upload/view/285358

Er det slet ikke muligt at få bedre dækning derude?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Tror desværre ikke du kan gøre ret meget, andet end at håbe på TDC eller nogle af de andre operatøre vågner op fra deres hi og ser væk fra storbyerne og begynder at koncentrere sig om udkantsdanmark og de små landsbyer.

Jeg bor selv i en lille landsby hvor byen er delt i flere vande over operatøre der virker, og der er faktisk lavet en top 3 liste over operatørerne.

1. Telia

2. TDC

3. Telenor

Om deres dækningskort vil jeg sige at man ikke kan regne 100 % med dem af en eller anden grund som jeg håber at en fra TDC kan komme med en forklaring på.

Kan du heller ikke gå på EDGE med dit modem??

Jo den går på EDGE med vores modem, hvor den har 1 streg. Når vi går ind på google.dk, så skal vi regne med ca. 30-45 sekunders ventetid før den dukker op. Så alle andre sider kan nemt tage 3-4 minutter inden de er loaded.

Men jeg må se om Telia eller Telenor dækker bedre ude hos os Glad humørikon.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Okay, jeg sidder og tester mit mobile internet lige nu og jeg får samme resultat som du gør Trist humørikon

Jeg ved at hos mig er telia helt klart at foretrække hvis jeg skal gå efter signalet, men skal jeg gå efter kundeservice så foretrækker jeg helt klart TDC, men det er så en anden snak.

Men held og lykke med din søgen Glad humørikon

Og lige en reminder, check altid dækningskortene inden køb af et produkt, og hvis du er i tvivl om det passer så ring til kundeservice så kan de evt se mere end vi dødelige forbrugere kan Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Jeg suplere lige lidt.

dækningskortet er en teoretisk model. det er der for ikke sikkert et den afspiler de faktiske forhold.

der er kan være meget som gør at de faktiske forhold ikke er som de er i teorien, det kan være bakker, træer, huse, lokale klimaforhold(Lokal klima ex. Christiansø har et lidt varmere klima end resten af Danmark eller Djusland er mere udsat for torden end gennemsnittet)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)