manglende båndbrede

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints olse har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 12 kommentarer
Syntes det er under al kritik at TDC ikke er i stand at tilbyde en ordentlig båndbrede - Jeg bor i Tårnby (amager) og har al min telefoni / internet hometrio incl. viasatpakken, ca. 1400 kr pr måned... De lover op til 20 mb - men er kun i stand til at yde 7-8 mb i mit område. Jeg har ikke engang båndbrede til at kunne abonere på HD kanalerne p.g.a. jeg har en ekstra box i soveværelset.... Overvejer KRAFTIGT at skippe det hele og finde alternativer (ved det findes) og til en billigere pris oven i købet... er ellers tilfreds med med mit abbonement, med undtagelse af den sølle båndbredde - vi er trods alt i år 2012.

1 Kommentar

det er fandeme godt gjort at man skal have et usb modem for at komme på nettet når man betaler 500 kr. i md. for at have TDC HOME TRIO. med internet.

TDC kan ikke finde ud af hvorfor deres udstyr ikke virker, det er vores pc eller telefoner der er galt med, ikke deres lort, så spørger man sig bare, hvorfor virker vores pc,er så upåklageligt med et usb modem ??

Som er meget langsommere end 10/10 forbindelse fra TDC. det er så langsomt fra TDC at vi slet ikke kan få forbindelse, så nu er lortet opsagt.

Jeg har nu bøvlet med det i 2 år uden resultat, man får bare en sludder for en sladder når man ringer og klager, der har enda været en tekniker fra TDC på besøg, han kunne heller ikke få det til at virke herfra, til deres central, syntes der er for dårligt at man skal fyldes med løgn fra TDC . de påstår det er vores udstyr (p c eller mobil telefoner ) der er galt med.

Selv tv som er home trio forsvinder tit og der er stand billeder på, det er måske også bare VORES tv der er for gammelt, der er godtnok ikke håndsving på siden af det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)