Manglende backup af homedisk.

Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at skrive, men et eller andet sted skal jeg have luft for mine fustrationer. 

Jeg har har haft homedisk et stykke tid men har til nu kun lagt omkring 2Gb på den. Kun data der er meget vigtige for mig at bevare. 

Den 24 Maj lagde jeg ca. 300Mb på disken. Den 10 Juni kontrollerede jeg at disse data var til stede. (Skal bruges inden 30 Juni) Den 11 Juni går min homedisk ned. Den må erstattes. Jeg får den nye homedisk og henter min backup ned. MEN der mangler alle data nyere end 28 Marts!!! Jeg har nu brugt flere hele dage på at ringe rundt i TDC systemet men ingen har endnu villet/kunnet fortælle hvorfor der ikke er taget backup af data på min  homedisk. Trods mit abonnement på 24 timers service og fejlretning vil TDC ikke se på problemet før den 30 Juni. 

Jeg har nu betalt for at få hentet data ud af den gamle homedisk. Det har kostet mig en mindre formue men jeg skulle bruge data. 

Hvor skal jeg henvende mig? Uanset hvor jeg ringer hen hos TDC bliver problemet skubbet over til en anden afdeling.

Skal jeg henvende mig til et forbrugerklagenævn eller er det en forbrugerombudsmand der skal ind over eller skal jeg gå til kontant eller hvad?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Poul-P

Du kan finde information om TDC og klager via dette link: http://tdc.dk/kontakt/klage/ .

På de pågældende sider er der også mulighed for at udfylde en klageformular, og det vil måske være en god idé at gøre det (og gemme en kopi Blinkende humørikon) og derefter følge op på sagen, inden du går videre til en anden klageinstans, for de vil nok have svært ved at gøre noget, hvis ikke du "officielt" har klaget til TDC.

Mvh Stephen

Herligt at man har et sted at sende sådanne henvendelser hen. 

Nu er jeg meget spændt på om der sker mere i sagen. Jeg har en forventning, lad os se om den holder stik. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)