Svar

manglende afspilning via Surface

Hejsa,

har netop købt den nye MS Surface, hvorpå der ligger Windoms 8 RS incl. Flash Player.

Kan sagtens få forbindelse til mine playlister på TDC Play, men kan ikke afspille disse via Surface.

Nogen der kender til dette problem og har løst det ? 

icon

Bedste svar af Dan_E_P 18 april 2013, 13:29

Hej Don_A,

Det er ikke helt at din Surface tror at den er en mobil, men dens styresystem og processor ligner mere end mobil end en bærbar.

Det er ikke et spørgsmål om hvorvidt TDC ønsker at kunne levere til din tablet - problemet er at Microsoft direkte har designet den på en sådan måde at det ikke er muligt. Der følger fx heller ikke Windows Media Player med til Windows RT.

Det er altså ikke fordi vi ikke vil, men fordi vi ikke kan.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Don_A,

Windows 8 RT som der ligger på den nye tablet, kan ikke afspille musik fra TDC Play. De begrænsninger som Microsoft har lagt på Windows 8 RT gør simpelthen at din tablet ikke kan aflæse siden.

Du skal egentlig se den mere som en mobiltelefon end en computer, da Win8 RT opfører sig som et styresystem til en mobiltelefon - og på mobilplatformene understøtter vi lige nu ikke Windows OS til TDC Play app'en.

Så det korte svar til dit spørgsmål er desværre at det ikke er muligt at benytte TDC Play på en Microsoft Surface.

Hej Dan

og mange tak for Dit svar, som jeg forstår og alligevel ikke helt forstår.

Hvis min Surface tror at den er en mobil, så må jeg da kunne afspille mine playlister alligevel - det kan jeg jo på min mobil !

På den anden side kan TDC da ikke bare ignorere en Tablet udviklet af Micro Soft - eller har man valgt kun at service Apple og deres produkter ?

mvh

Don A

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Don_A,

Det er ikke helt at din Surface tror at den er en mobil, men dens styresystem og processor ligner mere end mobil end en bærbar.

Det er ikke et spørgsmål om hvorvidt TDC ønsker at kunne levere til din tablet - problemet er at Microsoft direkte har designet den på en sådan måde at det ikke er muligt. Der følger fx heller ikke Windows Media Player med til Windows RT.

Det er altså ikke fordi vi ikke vil, men fordi vi ikke kan.

Kære TDC.

Når VIAPLAY og YOUSEE kan lave en app til Windows RT, så kan i vel også????

Man kan dog godt synes, at det er en lille smule pudsigt at på trods af alle de begrænsninger som Microsoft har lagt i denne Surface så virker TDC Play ganske godt i Internet Explorer på selvsamme maskine.
Jeg ved ikke med jer, men jeg syntes nu mere det lugter af inkompetence

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P