Kan man remote Privatalarmen via smartphonen?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej Forum.

Jeg var idag inde i en TDC-Butik; og på vej ud så jeg ved et tilfælde et lille skilt hvorpå der stod noget med:

Se Tv-Guiden og optag udsendelser via smartphonen (TDC-TV, Hometrio).   "Så fik jeg linket til dette, da det er en beta version endnu". Og det fungere fint. [i]

Så da jeg kom hjem, tænkte jeg. Mon der også er et link, beta udgave eller lign. til TDC-Privatalarm så man kan remote alarmen via smartphonen.

Er der nogen som ved, om der evt. er noget på vej, eller om der eksistere et link, enten som en beta version eller på Androidmarked?..

Det kunne da være rart om/hvis det evt. blev lavet.. [i]

M.v.h.

Lars

2 Kommentarer

Som jeg har læst så skulle det kunne lade sig gøre men da jeg ikke selv har alarm så har jeg ikke sat mig ind i det men prøv og kikke på din egen Tdc alarm side der må stå hvordan man gør men hvis du har et link til smartphonen (TDC-TV, Hometrio). som kan bruges på en HTC så vil jeg meget gerne have det da jeg ikke har kunne finde noget så må du meget gerne lægge det her ind
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Michael.

Dette er linket til TDC-Tv's TV-Guide og optagerfunktion via smartphone.

- du skal indtaste linket på din webbrowser på smartphonen, gemme linket enten som bogmærke eller som en genvej på skrivebordet på din smartphone og derefter dit login og password, det som du bruger når du logger ind på Mit tdc eller tdc.dk..

Linket er: http://tv.tdc.dk/remotedvr.webmobile/default.aspx 

For at kunne bruge dette skal du have TDC-TV Hometrio med optagerfunktionen hvis du skal optage, ellers er det bare alm. TV-Guide du får.

Med venlug hilsen

Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)