Svar

Kan man planlægge optagelse via http://tv.tdc.dk?

Jeg har i går fået tdc-tv og er rigtig godt tilfreds med dette, men er dog løbet ind i en underlighed.

Når man går ind på tv.tdc.dk med en Android mobil og klikker på hjælp, får man atvide at man skal være logget ind for at kunne optage programmerne. Og der står en forklaring på hvordan man kan se om man allerede har planlagt en optagelse osv..

Fair nok, prøver at logge ind, da sådan en remote feature lyder spændende. Problemet er så bare at jeg ikke kan finde stedet hvor jeg når jeg har fundet et program jeg gerne vil optage kan klikke eller vælge optag.

Er der nogen der benytter denne feature, og som endten kan linke til en beskrivelse af virkemåden, eller kan forklare det her?

Har nemlig heller ikke kunne finde noget officielt på tdc.dk om at man kan.
icon

Bedste svar af SorenRykker 12 marts 2012, 12:00

Det ser udtil TDC bare skulle slappe lidt af i weekenden, inden deres IT systemer blev synkroniseret.

I dag mandag virker det hele som forventet. Glad humørikon

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal bare klikke på det program du vil optage og så klikke på "optag" eller "Serie optag"

Du kan også bruge manuel optag i toppen af siden.

Ja. du skal gå ind på siden:  TDC- Privat-Mit TDC

På den siden er der logon med et pass word. Så kommer du frem til tv oversigten. Du klikker på programmet der skal optages.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Vidste faktisk slet ikke man kunne sætte optagelser igang på denne smarte måde - takker for den nyttige viden! Meget glad humørikon

Det ser udtil TDC bare skulle slappe lidt af i weekenden, inden deres IT systemer blev synkroniseret.

I dag mandag virker det hele som forventet. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P